Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yoo, t gaat eigenlijk gewoon helemaal prima alleen een beetje last van geheugenverlies niet op woorden kunnen komen enz. Maarja dat is niet heel raar na een weekend zonder slaap en heel wat drugs"
"Hee ik ben van plan binnenkort voor de eerste keer xtc en lsd te combineren. ik heb al een keer een nexus flip (2cb+xtc) gedaan en het beviel me goed! Wat is verstandig qua dosis? ik ben zelf van plan een redelijk hoge dosis te nemen want ben al ervaren met trippen. Ik hoor ook graag jullie eigen ervaringen met deze combinatie!"
"Hallo allemaal, ik heb dit weekend goed doorgesnoven aan de 3mmc, nu wil k ff chillen k heb ik net 30 mg diazepam genomen en ben van plan ook nog is effe een paar biertjes open te Tikken is dit gevaarlijk"
"Dirkjan zei: Wat een geweldig idee. Wel onderkant boven. Klik om te vergroten... ?"
"Ik had wel naar jullie moeten luisteren😬"
"Even zonder dollen ik heb al sinds vrijdag ochtend niet meer geslapen en nu ik die diazepam er In heb voel ik me heel kortademig en m'n hart gaat tekeer moet ik actie ondernen"
"Lijkt alsof ik alleen nog maar opgepepter ben door die diazepam"
"Als ik xtc neem ik (en ik weet dat het veel te veel is) meestal rond de 400 mg als ik lsd neem zit het tussen de 100 en 300 ug"
"Zou voor mijn ervaringen met deze middelen zou bvb 150mg mdma en 100 ug lsd goed uitpakken? Ik neem zelf eerlijk gezegd liever net iets te veel dan net iets te weinig aangezien het me eerste keer word en ik een bijzondere ervaring wil. Ik heb met veel andere middelen achteraf spijt gehad als ik voor de eerste keer een lage dosering nam omdat ik net niet op het goede punt zat"
"👍 thanks voor de tips"