Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag, Ik heb laatst speed gehaald die nog maar net gemaakt was. Omdat ik een eindje moest rijden heeft het even geduurd voordat ik het in de vriezer kon leggen. Nu ligt er een laagje (ik denk olie/methanol?) boven op de speed wat eigenlijk heel dunne pap is ipv pasta. Nu heb ik me laten vertellen dat dit komt omdat het te lang geduurd heeft voor hij de vriezer in ging. Nu is mijn vraag: weet iemand of ik hier nog iets aan kan doen zodat het normale pasta word? Alvast bedankt!"
"Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Het probleem is geen te natte pasta, maar de olie blijft niet in de pep zitten maar komt er bovenop te drijven... En dan heb ik het niet over een zakje met een paar gram"
"Ik hoop dat hier iemand is met scheikundige kennis of iemand die ervaring heeft met het maken"