Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb een vraag, ik ben een langdurige ghb gebruiker, nu lees ik veel over phenibut om er van af te komen. Maar ik vind maar weinig over de hoeveelheden je per uur moet nemen om geen ontwenningsverschijnselen te krijgen van de Ghb. Ik gebruik al zeker 8 a 9 jaar Ghb, maar door de grootschalige politie acties tegen drugs, kan ik niet meer aan ghb komen. Mijn dagelijkse gebruik zit nog ongeveer op 60 ml. Helaas heb ik nog maar 400 ml staan, en kan nergens meer aan komen. Helaas ben ik dus genoodzaakt om over te gaan op Phenibut om er helemaal van af te komen. Ook heb ik een baan van 40 uur per week waar ik naar toe moet gaan. Mijn gebruik zit ongeveer op 3,5 ml per 2 uur. Hopelijk weet ik nog ergens wat vandaan te toveren om nog meer af te bouwen. Is er iemand die mij kan helpen bij deze grote omschakeling naar Phenibut? Groetjes,"
"Geneesmiddel zei: Hoi hoi, Omdat je een stevige GHB tolerantie hebt zal je phenibut dosering redelijk hoog liggen, die twee hebben namelijk kruistolerantie met elkaar door werking op dezelfde receptor (GABAb). De exacte dosis om mee te beginnen kan ik niet voor je geven, dat is zelf even zoeken. Het is namelijk ook afhankelijk van of jij eerst je GHB langzaam helemaal afbouwt of cold turkey stopt. Ik raad je aan om de GHB die je nog hebt te gebruiken om af te bouwen naar een lage dosering per 2 uur, als het lukt minder dan 1ml. Schrijf hier zelf even een schematje voor dat je goed uitkomt met hoeveel je nog hebt. Vanaf het moment dat je je laatste dosering G neemt, neem je een uurtje later gelijk phenibut. Ik schat dat je kunt beginnen op 1,5g om de ergste afkick op te vangen en als dit niet genoeg is, neem je wat meer. Hou in gedachten dat het 4 uur kan duren voordat phenibut inwerkt en dat het een hele lange werkingstijd heeft. Ik zou niet vaker dan 1x per 12 uur doseren. Daarnaast kun je phenibut ook maar kort, het liefst niet meer dan 3 dagen, gebruiken anders heb je er een nieuwe afkick bij. Daarna zal de gevaarlijke lichamelijk afkick wel over zijn, maar de craving zul je nog even doorheen moeten bijten. Het is goed dat je het zelf gaat proberen, maar schroom niet om langs de huisarts te gaan. Die kan jou baclofen voorschrijven tegen de lichamelijke klachten. Succes! Klik om te vergroten... Dankjewel, hoe is het beste om Phenibut in te nemen? In een capsule of door een laagje water en het zo op te drinken?"
"Geneesmiddel zei: Capsule is idd beter voor de smaak, mond en slokdarm maar zorg dan nog steeds dat je veel water drinkt om je maag en darmstelsel te sparen. Opzich moet ik het ook niet overdrijven maar in hoge doseringen kun je echt schade doen Klik om te vergroten... Duurt het niet langer voordat het gaat werken? Eerlijk gezegd ben ik altijd zo bang geweest voor de ontwenningsverschijnselen van ghb is dat ik nooit langer dan de eerste verschijnselen. Het non stop blijven gapen. Of doormiddel van andere medicijnen waardoor ik 6 uur inslaap kon blijven. Midazolam / Dormicum of serequel."
"GABA-B Bonanza zei: @Speedfreaker vat het niet slecht op. Na je eerste reactie op deze thread waarin je je probleem aankaartte heb je vrijwel meteen verschillende reacties van forumleden gekregen om je doseringen af te bouwen naar iets beter te managen situatie (lees 1ml/2 uur) en dan aflsuiten met Phenibut (dan had je misschien genoeg aan kort schema en geen al te grote hoeveelheden) . Met 400ml had je ruim voldoende om dit voor elkaar te krijgen zeker met 3,5 ml per 2 uur.. Klik om te vergroten... Daar heb je volkomen gelijk in. Hoe ik deed minder, was elke dag mijn dosis verlagen met 0,5. Begon een tijdje geleden met 7. Dit ging zonder al te veel moeite. Toen ik eenmaal op 3,5 zat werd het lastiger. Als ik net 3,5 had genomen begon ik met gapen waar ik niet mee kon ophouden totdat ik weer een beetje deed bijnemen. Dit was niet het enige. Vandaar dat het afbouwen tot 1 / 2ml afgelopen week niet is gelukt. Aangezien ik moest werken."
"4-hydroxybutaanzuur zei: Het loopt zoals het loopt, hierboven staan een heleboel tips. 1. Je gaat dus proberen te stoppen met phenibut? Weet je al hoe je gaat doseren? (Staan hierboven verschillende opties) Klik om te vergroten... Mijn eerste dosering die ik gistere nam was 4 gr gistere avond 19:28. Dit was 20 min na mijn laatste 3,5 ml. Om 23:00 nog 2gr bijgenomen. Ik werd om 09:40 wakker, en heb 5,8 gr genomen. Ging weer terug naar bed maar kon niet meer inslaap komen omdat ik onrustig was, merkte dat mijn hartslag omhoog ging. Heb 3,5 ml G genomen, verder geslapen tot een uurtje of 12. Heb toen ff wat gegeten en ben lekker verder gaan slapen. Om 17:30 werd ik wakker gebeld en 1,5 uur gebeld met een maat van mij. 19:35 heb ik een dosering genomen van 4,85 gr 4-hydroxybutaanzuur zei: 2. Is het je gelukt om nog wat G te regelen? Klik om te vergroten... Nee, halaas is dit niet meer gelukt. Heb nog ongeveer een klein flesje van aanmaak limo staan met G. 4-hydroxybutaanzuur zei: 3. Wanneer ga je stoppen? Ik neem aan dat je jezelf ziek meld die dag? Klik om te vergroten... Ik mezelf vanaf afgelopen woensdag ziekgemeld."
"Vanmorgen voordar ik naar werk ging 2gr elke dag minder. Neem alleen smorgens nog een dosis. Tijdens het werk vandaag kreeg ik een flinke inkak moment, normaal gesproken zou ik een dop hebben gepakt maar een lijn pep heeft mij hier door heen geholpen. Meeste waar ik tot nu toe nog last van heb, is het weinig energie hebben."
"Wat ik altijd een lekker combi vond was G, Keta en speed, kan je een dolle avond mee maken. Ken me ook nog wel een dolle avond herinneren met Methox, speed en G. Had alleen iets te veel Methox op en het werd helemaal vaag. 20x naar de wc gaan achter elkaar en met men kleine vriend in de hand, maar ik moet helemaal niet zeiken, WAT DOE IK HIER?!?!?! Het was een vage avond.,"
"Heb ook 8 strips Quetiapine / serequel 25mg ingeslagen. Hierbij kon ik ook altijd lekker slapen na een paar dagen doorhalen. Aangezien ik ghb ook het meeste heb gebruikt als een soort van "antidepressiva""
"Spyro zei: Ik zou het even weghalen waar je koopt. Is tegen de regels⦠Klik om te vergroten... Thanks heb het verwijderd"
"Brakka Mang zei: ieder mens is anders en er spelen veel factoren mee. Klik om te vergroten... Jaah dat snap ik, het gaat mij erom dat ik een idee heb hoeveel ongeveer moet nemen. Moet ik het per mg nemen of per g. Vandaar dat advies vraag. Zelfde als Ghb, ik moet rekening houden met mijn gewicht, state of mind etc etc. De angst bij mij is dat je leest op internet dat als je cold turkey stop met ghb na zoveel jaren dat je in het ziekenhuis kunt belanden of erger..."