Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruikte eerst aardig wat pep maarruhhh..... Het is echt te lastig te krijgen gewoon..!!!! Of ligt het aan mij...... het lijkt wel of overal Sos te halen valt en Pillen oko maar volgens mij is Pep echt lastig de laatste tijd. Of ligt het aan mij haha"
"SpringPack zei: Nog geen last van gehad Maar heb gelezen dat SlayeR 150gr gaat kopen, dus misschien kan hij je wat opsturen ofzo :P Klik om te vergroten... haha Jah Doe maar 100 gr... haha met een postzegeltjuh erop haha denk niet dat dat aankomt haha...."
"flash kieke zei: Bal0n zei: Elektronik_dynamite zei: @bal0n: damn bal0n je moet echt is rustig aan doen "Nu wordt het misschien nog gelezen door andere mensen, en begrijpen dat flash kieke niet echt lekker bezig is." waarom mensen bewust maken van het feit dat jij vind dat flash fout bezig is.... wil je soms dat iedereen zich tegen hem keert ofsow ? wat ben je dan wel niet voor persoon en dan maar in andere topics zeiken over dat geweld fout is... wat jij nu doet is veel erger psychish geweld... daarmee kan je iemand erger kapot maken als met lichamelijk geweld Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... ja ik weet niet hoor maar die BolOn is echt een vaag persoon hoor.. zeikt echt alles en iedereen af. En flash kieke je ken inderdaad niet goed zijn geworden doro een blow en vooral als je pep op hebt en weinig heb geslapen en gegeten....heb het ook ene keer gehad....maar fiel toen flauw.. dus ken wel daarvan zijn. en BolOn die iedereen afzeik zo een beetje en over gebruiken zeurt...wat zoek je dan op deze site weetje...als het allemaal zo kut is. ga dan zelf lekker bijles nederlands nemen"
"ik heb echt altijd na veel gebruik al helemaal en als ik niet gebruik ook maar word het elke dag iets minder(gebruik min. 3 x in de week) van die rare stuptrekkingen ofzo door me lichaam als ik ga zitten of ga slapen (als ik bijna in slaap val zegt me vriend is het helemaal erg) en nu me moeder zegt dat zulke trekje te maken hebben dat je hersenenkrimpen ( dat ging wel over hersenvliesontstekking) en waren ergere stuptrekkingen.... die van mij zijn minder ik had dit nooit... soms wel grappig lig je bijna te slapen Vlieg je been door een soor samentrekking bij je knie ophoog? Weet iemand wat die is....en wat ook vaag is is dat me handen na gebruik helemaal in elkaar trekken.... hebben jullie dat ook... Hoop dat er iemand gesturdeerd heeft voor arts..."
"caatje zei: ik met pillen, altijd kouden handen na de 1ste Klik om te vergroten... ik heb dus altijd koude handen.... went wel"
"S ][Nickname][ zei: Speed-queen zei: en nu me moeder zegt dat zulke trekje te maken hebben dat je hersenenkrimpen Klik om te vergroten... haha wat wil je nou eigenlijk? als je wilt dat het ophoud zou ik er maar mee stoppen. zo niet, nja dan niet he Klik om te vergroten... vraag me gewoon af wat het is weetjuh... zag toevallig IC en ging over hersenvlies tumor... er zijn meer mensen die het willen weten dus! heeft niets te maken met wel of niet willen stoppen."
"dallandra zei: dat met die handen heb ik ook vaak,de dag nadat ik gebruikt heb. maar ook als ik die dag alleen gedronken heb. en die spastische trekjes..dat hebben heel veel mensen voordat ze in slaap vallen. Klik om te vergroten... heb het gevonde op internet!!!! word er zeer happy van haha het zijn onthoudings verschijnselen (van die handen die bij elkaar krampen) en dat komt omdat je centrale zenuwstelsel is aangetast. Stond er dan hoor....op het klopt weet ik niet...."
"een Fan club vind het wel cool ik wil ook mee doen....maarruh ik moet zeggen ik gebruikt altijd pep en laatst was het niet in de buurt en nam ik coke.... Niet meer doen (na paar keer) het is fucking duur en heel kort effect en na half uur ga je weer een lijn leggen....echt zeer versslavende en was een coke-kater (kut gevoel man) nee Beter Pep....dat brand ook altijd in je neus.. op de een of andere manier is dat chill.....heeft coke niet... en wat betreft afvallen met speed...ken nu al zeggen...help niet zodra je stopt heb je meer eetlust (all tijden die je geen honger had) Maarjah er zijn er meer hier die dat wouden dus... het werkt alleen tijdelijk en je word snel verslaafd want al stop je kom je weer aan en dat gaat echt heel snel...maarja succes en denk goed na... xxx"
"GabberFreak17 zei: hej k heb ozepam 50mg weten t krijgen.. voor t slapen na t gebruik van speed ? zijn dit sterke slaap middelen of niet? Klik om te vergroten... ja zijn relax ik had ze ook chilluh shit ik ging naar dedokter en zei ik heb zulke angsst-stress aanvallen en kreeeg ik die shit (natuurlijk ONzin) Mensen ik moet zeggen Minder dat dat doosie al leeg is Ik ben nog steeeeeeeeeds wakker je weet toch carnaval heb wel onwijzzzze pijn in me neus..... maar das eigenlijk wel chill weet niet of het goed is dat die na een nakkie bloed maarja dan zit die er goed in haha Sorry heb praat kick......denk ik.....boeiend >oxze[pam is dus para en neem niet teveel in een keer! je moet die dingen op bouwen en afbauwen!!! en niet verslaafd worden! is vet erg ! Je moet dan in een ziekenhuis afkicken door al de afkickverschijnselen!!! Das wel bruute shit dat heb je niet van pep of coke Zulke onwijze afkick dverschijnselel. Hoop dat ik duidelijk typtuh... So childeren Don't do drugs..."
"melissa zei: is dat nou niet super slecht...... eerst up dan down...... zou je ervan kunnen slapen als je sos gebruikt Klik om te vergroten... a;s je gewoon bruut veel drink ken je wel slapen na s.o.s Kan dan meestal eerder slapen dan van Pep dan slaap ik du echt niet.... b.t.w. sorry dat berichie vanme kwam behoorlijk hystitische over.. maar als je oxzepam neemt voel je je lichaam wel moeier worden! maar als je persee moet slapen kenje natuurlijk ok nix gebruiken. is toch som ook wel chill lekker wakker zijn"