Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tijdje geleden had mijn dealer een nieuwe vorm van speed zei die. Ons werd vertelt dat het kei goeie was enz. Nou toen we het eenmaal geprobeerd hadden bleek het dus een wonder middel te zijn. Het rook ongelooflijk vies(we noemde het daarom ook maar kattenpis :P ) Het rook een beetje naar een soort planten middel, de geur was moeilijk te plaatsen. Maar ja 1 puntje, werd je alleen meteen goed wazig van. Je kreeg erg veel energie, maar toch met een vleugje MDMA. het branden erg hard in je neus!! Iemand misschien enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik dacht zelf misschien 4-FMP? Ik ben benieuwd naar de reacties Laters"
"Aankomende zaterdag is het weer zo ver: Harmony Of Hardcore Ik heb voor dit festival een grammetje 4-fa bestelt omdat ik op dit moment geen 4-fmp kon regelen. Iemand ervaringen over het snuiven van 4-fa, bijv dosering e.d Ik hoor graag jullie reacties. Groeten"