#1
tijdje geleden had mijn dealer een nieuwe vorm van speed zei die.
Ons werd vertelt dat het kei goeie was enz.
Nou toen we het eenmaal geprobeerd hadden bleek het dus een wonder middel te zijn.
Het rook ongelooflijk vies(we noemde het daarom ook maar kattenpis :P )
Het rook een beetje naar een soort planten middel, de geur was moeilijk te plaatsen.
Maar ja 1 puntje, werd je alleen meteen goed wazig van. Je kreeg erg veel energie, maar toch met een vleugje MDMA. het branden erg hard in je neus!!
Iemand misschien enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik dacht zelf misschien 4-FMP?
Ik ben benieuwd naar de reacties
Laters
Ons werd vertelt dat het kei goeie was enz.
Nou toen we het eenmaal geprobeerd hadden bleek het dus een wonder middel te zijn.
Het rook ongelooflijk vies(we noemde het daarom ook maar kattenpis :P )
Het rook een beetje naar een soort planten middel, de geur was moeilijk te plaatsen.
Maar ja 1 puntje, werd je alleen meteen goed wazig van. Je kreeg erg veel energie, maar toch met een vleugje MDMA. het branden erg hard in je neus!!
Iemand misschien enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik dacht zelf misschien 4-FMP?
Ik ben benieuwd naar de reacties
Laters