Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed of designer drug??

Speed of designer drug??

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Special-kLid
01-01-2024, 00:00
#1
tijdje geleden had mijn dealer een nieuwe vorm van speed zei die.
Ons werd vertelt dat het kei goeie was enz.

Nou toen we het eenmaal geprobeerd hadden bleek het dus een wonder middel te zijn.

Het rook ongelooflijk vies(we noemde het daarom ook maar kattenpis :P )
Het rook een beetje naar een soort planten middel, de geur was moeilijk te plaatsen.

Maar ja 1 puntje, werd je alleen meteen goed wazig van. Je kreeg erg veel energie, maar toch met een vleugje MDMA. het branden erg hard in je neus!!

Iemand misschien enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik dacht zelf misschien 4-FMP?

Ik ben benieuwd naar de reacties :mrgreen:

Laters
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt als 4-fmp, vleugje MDMA, doet zeer in de neus en heel relaxt. Ik zou zeggen breng het even langs de testservice, niet echt slim om poedertjes te proberen waarvan je niet weet wat het is, vooral niet met de huidige enorm vervuilde speedmarkt.

Lees er ook even goed over als het 4-FMP is en je wilt het opnieuw gebruiken, 4FMP moet je namelijk zeker niet op dezelfde manier en hoeveelheid als speed gebruiken. Als je er te veel van gebruikt kun je gemakkelijk 2 a 3 dagen wakker blijven en last krijgen van vernauwing van je bloedvaten.

Een bommetje is relaxter dan via je neus, doet geen zeer en werkt geleidelijker.
G
Guus420Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel moest je ongeveer snuiven? En voel je al wa van een dun lijntje +\\- 3 cm?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."