Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-fa

4-fa

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Special-kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aankomende zaterdag is het weer zo ver: Harmony Of Hardcore
Ik heb voor dit festival een grammetje 4-fa bestelt omdat ik op dit moment geen 4-fmp kon regelen.

Iemand ervaringen over het snuiven van 4-fa, bijv dosering e.d

Ik hoor graag jullie reacties.

Groeten
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey Special-K,

[EDIT]

Zie nu pas wat je schrijft, je hebt 4-FA omdat er geen 4-FMP was? Je weet dat dat hetzelfde is?

[EDIT]

Snuiven van 4-FA is nogal pijnlijk, raad je aan om het in een capsule/vloeitje te doen. Kun je ook makkelijker doseren omdat je ze van te voren maakt. Erg relaxed spul maar je moet niet te veel nemen. Als je al veel ervaring hebt met stimulerende middelen kun je 100/150mg in een bommetje doen, ik raad je sterk af om meer dan 200mg te gebruiken.

Bijnemen is ook niet relaxt met dit spul, je kunt het best in één keer de dosis nemen. Heb zelf eens twee bommen van +- 120mg in een nacht genomen en dat heb ik 3 dagen gemerkt, pas na dag 3 kon ik weer een fatsoenlijke nacht maken :grin: Niet fijn als je daarna weer moet werken :openmouth:

Heel fijn spulletje dus omdat je er niet té vaag van wordt en wel belachelijk veel energie van krijgt, maar wees voorzichtig met doseren!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."