Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn ouders weten ook dat ik blow, ze waren er vorig jaar achter gekomen.. Mijn ma had me kamer opgeruimd en had 16 lege zakjes en een pakje lange vloei gevonden in 1 van mijn la's. Die had ze trouwens wel weer netjes op een stapeltje teruggelegt. Ze zijn er natuurlijk niet blij mee maarja, ze weet ook dat ik ze me toch niet tegen kan houden en heeft zoiets van: als je maar rustig doet. Door mijn paddotrip van vorige week ben ik ook in gaan zien dat k wat met me leven moet doen, me school gewoon afmaken enzo (doe al 5 jaar niks op school, ben dan ook van de havo afgegooit, ga nu op de mbo met schone lei beginnen ) Success met het stoppen!"
"Hallo Df-ers, Ik lees jullie forum al een half jaartje ofzo, maar heb me nu net pas geregistreerd omdat ik met wat vraagjes zit. Ik ga dit weekend voor mijn eerste keer aan de paddo's (nog ff keertje uitproberen voordat ze echt illegaal worden), ik denk dat we voor de paddo's van Ecuador gaan. Dat leek mij een goede keuze voor een eerste keer. De vriend waarmee ik het ga doen is 25, ik ben 16. Maar aangezien ik van mezelf weet dat ik door mijn redelijk skinny lichaam en snelle spijsvertering altijd veel sneller dronken/stoned/whatever dan mijn vrienden ben, zat ik dus met de volgende vraag; hoeveel raden jullie mij aan om op te vreten? Ik wil wel een stevige trip, maar niet te hard voor een eerste keer. alvast bedankt voor het antwoord"
"Bedankt voor de snelle reactie! Een mooie trip zal het vast worden, ik ben altijd happy en heb nooit problemen dus daardoor zal het in ieder geval niet fout gaan Always look on the bright side of life, zo eentje ben ik. Misschien dat ik er nog een tripreportje van ga schrijven. Maar dat zien we dan wel weer."
"ik heb ze nu net een half uurtje geleden gegeten. begin t een beetje te voelen. hoe zit t met blowen? is dat verstandig?"
"In het begin had ik zoiets van: ga ik nou in slaap vallen ofzo? Ik was namelijk constant aan het geeuwen. Toen ik even later wat uit probeerde te leggen aan die vriend van me, had ik veel moeite met mijn verhaal af te maken. Ook vervormde zijn hoofd nogal toen ik met hem aan het praten was wat een erg afleidende factor was. Veel meer was er niet gebeurd. Volgende keer toch voor een wat grotere portie of andere soort gaan."
"nee ik had niet echt gevast, had een halve loempia op want de honger werd me teveel Dinsdag ga ik weer, dit keer voor een hele portie en wel van tevoren vasten, hoop dat het leuk word"
"er zit al meer dan een maand tussen"