Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Solidius zei: Windhoos zei: Beetje onzinnig om er een topic over te maken vind ik, maar hoe neem je dat nu eigenlijk op? Klik om te vergroten... Je doet een beetje van de substantie in een lange vloei, draait er vervolgens een 'bommetje' (propje) van, en slikt het door met een aanzienlijke hoeveelheid water of andere vloeistof. Klik om te vergroten... of je gaat naar een apotheek en haalt een lading lege medicijn-capsules en stopt de kristallen daar in, slikt wel makkelijk door"
"azgaza zei: Stribbelen als in 'niet mee gaan met trip' en het proberen te negeren etc.? Dat werkt inderdaad voor geen meter in wat voor soort trip dan ook, inderdaad een fout die je niet moet begaan. Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen. Klik om te vergroten... tot nu toe 2x paddo's gedaan en nog geen slechte ervaringen gehad mijn eerste x (3/4 bakje thaise) was wel wat minder omdat er eigenlijk weinig gebeurde afgelopen weekend heb ik het nog eens geprobeerd met een bakje equadoriaanse en de meest leuke dingen gezien en meegemaakt (denk aan: liggen op een ademende bank, in de spiegel kijken en iemand anders terug zien kijken, het gevoel alles te begrijpen, communiceren met een andere wereld) maar ik had juist niet het gevoel dat ik de controle kwijt was oid, meer dat ik aan het samenwerken was met de paddo's.. Kon mezelf nog redelijk sturen in de richting die ik wilde"