Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kranen afsluiten? Wat een onzin! Ik werk zelf ook in een bar en als ik zie dat mensen teveel gedronken hebben bied ik ze uit mezelf altijd een gratis glaasje water aan (of 2... soms zelfs 3 of 4!). Ik vind dat gewoon een stukje klantvriendelijkheid wat niet mag ontbreken. Zo zorg je er ook voor dat mensen een goede herinnering overhouden aan hun bezoek. Ik heb overigens geen flauw idee wat mijn baas er van vindt en dat kan me eigenlijk ook niks schelen."