Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, voor de zomervakantie zat ik er constant aan... jaagde er 8 gram per week doorheen.. elke dag, hele dag.. en dat gedurende enkele maanden.. in de vakantie was ik t af gaan bouwen... druk was weg.. ging op vakantie en had 3 gram mee.. daar heb k t 2 weken mee gedaan... toen 2 weken niets... was op... nou hou ik het bij zo min mogelijk.. weekje 2-3 gram... dan weer een week of 2 helemaal niets... valt me eigenlijk best zwaar.. muffe zooi xD"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep 7 nachten.. en daarbij bijna niets gegete, wat niet zo slim was.. kreeg geen brok door men keel.. was verkouden ook nog =] gaat goed.."