Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zie vaak mensen op een afstand maar dan alleen de schaduw van ze vaak met een kind of een hond hoor ze dan ook zodra ik dr dichtbij sta vormen ze naar het voorwerp wat het eig was vaak een boom of een paaltje. Vaak heb ik ook het gevoel dat ik met 4 mensen ben tewijl ik maar met 1 iemand ben en dan kijk ik om me heen en zie dan maar die 1 persoon ik ben niet de enigste die dit heeft veel vrienden van me ook vindt het persoonlijk super vet als je zo vaag bent dat je het gewoon normaal vindt en dan later denkt van heeee wtf is dat gaat vaak wel om HOGE doseringen MDMA"
"Ik heb vaak dan fiets ik in de nacht buiten 'veelste veel MDMA' op dan zie ik mensen op een afstand soms met een hond of met een kind en dan fiets ik dichterbij en dan zie ik dat het gewoon een boom of iets is. ik heb vaak dan ben ik maar met 1 iemand maar dan heb ik het gevoel dat ik met meer ben en dan kijk ik om mij heen en dan zie ik dat ik maar met 1 iemand ben. Ik weet niet waarom maar ik vindt die hallucinaties echt vet alleen de dip laat me altijd 2 keer denken ben dan trwns wel kei vaag in me hoofd in die space"