Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee Guys, Ik wil graag binnenkort voor de eerste keer truffels proberen maar eigenlijk de enige dag dat ik kan binnenkort is de dag dat ik de dam tot dam loop ga rennen. Zouden jullie aanraden om gewoon te proberen of beter dan toch langer uit te stellen?"
"Bedankt voor je reactie! En nu had ik nog een vraag. Van het groepje met wie ik het wil doen is er maar 1 iemand die het vaker heeft gedaan. Nu willen we allemaal graag het uitproberen maar lees je ook wel dat een tripsitter fijn is. Ik hoor ook wel van mensen dat truffels redelijk light zijn en het dus prima is als je een fijne sfeer hebt. Hoe denk jij daarover? Is een tripsitter echt beter of kunnen we ook gewoon met z'n allen ervoor gaan?"
"Hee guys, ik ben nieuw op dit forum want ik heb een lastige situatie. Ik ben sinds kort een beetje aan het experimenteren met drugs, heb een tijdje geleden XTC gedaan en daar intens van genoten. Nu zou ik ook graag een keertje truffels willen proberen. Nu wil ik dat doen met de vriendengroep van mijn vriendin. Die mensen vind ik hartstikke chill maar ik had een vraag over de open gesprekken die je hebt met mensen als je aan het trippen bent. Er zijn namelijk dingen die ik dan toch liever niet tegen die mensen zeg en mijn vraag is dan ook. Als je aan het trippen bent heb je dan nog controle over wat je wel of niet wil zeggen of is het vergelijkbaar als met alcohol/xtc want daar merkte ik wel dat je wel iets makkelijker gaat praten maar als je iets niet wil zeggen kan dat ook gewoon."
"Ik twijfel dus of dat nodig is. Die mensen met wie ik dit wil doen zijn heel relaxed dus dat is fijn. Verder heb ik het idee dat als ik gewoon lekker op de bank zit, fijn muziekje aan en wat dextro energy voor het geval het niet meer fijn is dat ik gewoon relax genoeg ben om het te ondergaan."
"jam zei: Ik voel me na een sportieve inspanning altijd heel ontspannen, waardoor ik dan een trip eigenlijk wel aangenaam vindt. Zeker in een lage dosering zijn truffels best ontspannen wat ervoor zorgt dat je gewoon nog meer ontspannen bent mile: Klik om te vergroten... Ik ga gewoon kijken hoe ik mij voel. Het wordt dus de 1e keer voor ons behalve dat 1 iemand het dus eerder heeft gedaan. Zijn er nog tips hoe je zonder tripsitter (we willen het allemaal graag proberen en die ene 'ervaren' persoon wil ook gewoon meedoen) het best kunt trippen? Ik ben niet zozeer bang voor een badtrip maar aan de andere kant heb ik geen idee hoe ik het mij moet voorstellen en wil ik dus die badtrip zoveel mogelijk voorkomen"
"Roze olifant zei: Ben het met mijn voorgangers eens dat een tripsitter niet perse nodig hoeft te zijn. Ik vind de aanwezigheid van een nuchter persoon zelf eerder storend omdat ik me onbegrepen voel door zo iemand, echter kan ik me voorstellen dat het voor iemand met weinig ervaring juist ook wel fijn en een houvast kan zijn. In jouw situatie lijkt het me geen noodzaak omdat jullie met een groep vrienden zijn. Je zal wrs. elkaar wel kunnen helpen als het even wat lastiger wordt. Maak je niet teveel zorgen over die bad trip. Psilocybine kan je, net als andere psychedelica, dingen over jezelf laten zien en dit kan soms even hard aankomen of overweldigend zijn, maar dat is net de kracht ervan. Een trip kan geweldig mooi zijn maar ook confronterend. En wordt het confronterend, of emotioneel, dan maakt dat een trip niet perse een 'bad trip'. Het kan je juist heel veel leren over jezelf en de wereld. Probeer er open in te gaan. Op lagere doseringen zullen er waarschijnlijk geen hele heftige dingen gaan gebeuren, maar onderschat het ook niet. Bereid je goed voor (werk de klusjes af die je nog moest doen, zorg dat de omgeving waarin je gaat trippen schoon en opgeruimd is, zorg voor goede muziek, trek wat comfortabels aan, leg wat drinken en misschien ook wat eten klaar - fruit en waterijsjes kunnen lekker zijn). En geniet er vooral van! Psilocybine is een magisch goedje. mile: Ben benieuwd naar je ervaring! Klik om te vergroten... Thanks voor je uitgebreide antwoord. Ik ga op de dag zelf beslissen of ik het ga doen. Ik heb niet een mega goede conditie (ook niet slecht overigens) maar 16 km rennen is voor mij wel een ding denk ik. Als ik mij chill voel dan ga ik het doen en als ik echt kapot ben dan bewaar ik de trip voor een andere keer. Thanks jongens! Jullie hulp geeft ook wel vertrouwen"