#1
Is altijd een goed idee om het moment af te wachten, ja. Als je je goed voelt kun je het doen inderdaad, als je te moe bent is een ander moment misschien beter. Ben benieuwd. Veel respect trouwens, 16 km rennen.
Doe ik je no way na.
Ik ga gewoon kijken hoe ik mij voel. Het wordt dus de 1e keer voor ons behalve dat 1 iemand het dus eerder heeft gedaan. Zijn er nog tips hoe je zonder tripsitter (we willen het allemaal graag proberen en die ene 'ervaren' persoon wil ook gewoon meedoen) het best kunt trippen? Ik ben niet zozeer bang voor een badtrip maar aan de andere kant heb ik geen idee hoe ik het mij moet voorstellen en wil ik dus die badtrip zoveel mogelijk voorkomenIk voel me na een sportieve inspanning altijd heel ontspannen, waardoor ik dan een trip eigenlijk wel aangenaam vindt. Zeker in een lage dosering zijn truffels best ontspannen wat ervoor zorgt dat je gewoon nog meer ontspannen bentmile:
Thanks voor je uitgebreide antwoord. Ik ga op de dag zelf beslissen of ik het ga doen. Ik heb niet een mega goede conditie (ook niet slecht overigens) maar 16 km rennen is voor mij wel een ding denk ik. Als ik mij chill voel dan ga ik het doen en als ik echt kapot ben dan bewaar ik de trip voor een andere keer.Ben het met mijn voorgangers eens dat een tripsitter niet perse nodig hoeft te zijn. Ik vind de aanwezigheid van een nuchter persoon zelf eerder storend omdat ik me onbegrepen voel door zo iemand, echter kan ik me voorstellen dat het voor iemand met weinig ervaring juist ook wel fijn en een houvast kan zijn. In jouw situatie lijkt het me geen noodzaak omdat jullie met een groep vrienden zijn. Je zal wrs. elkaar wel kunnen helpen als het even wat lastiger wordt.
Maak je niet teveel zorgen over die bad trip. Psilocybine kan je, net als andere psychedelica, dingen over jezelf laten zien en dit kan soms even hard aankomen of overweldigend zijn, maar dat is net de kracht ervan. Een trip kan geweldig mooi zijn maar ook confronterend. En wordt het confronterend, of emotioneel, dan maakt dat een trip niet perse een 'bad trip'. Het kan je juist heel veel leren over jezelf en de wereld. Probeer er open in te gaan. Op lagere doseringen zullen er waarschijnlijk geen hele heftige dingen gaan gebeuren, maar onderschat het ook niet. Bereid je goed voor (werk de klusjes af die je nog moest doen, zorg dat de omgeving waarin je gaat trippen schoon en opgeruimd is, zorg voor goede muziek, trek wat comfortabels aan, leg wat drinken en misschien ook wat eten klaar - fruit en waterijsjes kunnen lekker zijn). En geniet er vooral van! Psilocybine is een magisch goedje.mile: Ben benieuwd naar je ervaring!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."