Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Reeds een paar jaar gebruik ik intensief Ayahuasca/Daime om mijn spiritueel pad te vervolgen, zeg maar, op die manier krijg ik alles duidelijk door. Ik ken geen enkele andere entheogeen die me zo in mijn kracht brengt dan deze. Puntige Kaalkopjes, Mexicaanse - ,Thaise - paddo's, noem maar op, geen enkele kan aan Ayahuasca tippen. Weliswaar is het geen gemakkelijke pad, ik bedoel daarmee dat "trippen" inhoud dat je op bepaalde momenten met jezelf geconfronteerd wordt, er wordt je alshetware een spiegel voor gehouden. Dat wil zeggen ook je angsten, woede, enfin de niet zo positieve emotie's waar je mee zit worden uitvergroot, als je in zo een emotie blijft hangen heb je een slechte ervaring. Vandaar dat het aan te raden is om dat niet alleen te doen en als je het in groep doet om niemand nuchter te houden, zodanig dat die kan ingrijpen en jou uit de negatieve ervaring kan praten. Eenmaal dat je door de moeilijke lagen van jezelf bent geraakt dan kan het licht aan gaan. Letterlijk dan, als de DMT zijn werk doet dan gaat je hypothalamus aan het werk. Je kruin chakra gaat daardoor volledig open en je ontvangt Goddelijk licht. Veel plezier. Grtz Soultraveler."
"Dank je wel voor de uitgebreide collectie planten, neem me het niet kwalijk dat ik deze copieër en in mijn nomenclatuur plaats. Dit is zeer volledig, met Latijnse namen, percentage's. Nogmaals dank. Even iets anders. Er zijn dus veel Acaccia soorten die DMT bevatten, plezant de link te leggen met de dieren die graag Acacciabladeren eten, waarschijnlijk lopen die dus hele dagen te trippen. Olifanten, giraffen, buffels en anderen, zo dat verandert mijn idee over hoe ik wil incarneren in een volgend leven, hahaha."