Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik wat jonger was en nog veel uit ging, ging ik ook wel eens alleen als er niemand mee kon, en dat was altijd leuk Waren ook vaste plekken waar ik naartoe ging, dus het was wel bekend En meestal als ik met vriendinnen ging, ging ik altijd wel mijn eigen weg, is wel leuk beetje je eigen ding vinden op feestjes en festivals, dan altijd zo als koppel/groep irritant aan elkaar geplakt zijn Ik zit er ook aan te denken om dit jaar naar 1 of 2 festivals alleen te gaan, lijkt me wel leuk! Maar dan wel alleen een overdag ticket, niet overnachten"