Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yep 2 is zeker no problemo, meestal neem ik er ook altijd 2 en soms meer als men lichaam niet moe is. Mijn meeste was 5 en toen was ik echt volledig weg .... haha ... zelfs kei veel black outs gehad toen en mega hallucinaties gehad ... was wel fun .... maar nu heb ik met 2 genoeg"