Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik heb dus wat truffels gekocht (dutch dragons of iets dergelijks) heb 1 keertje eerder getript (atlantis truffel) ik had toen eeen redelijke lage dosis gedaan alleen weet niet hoeveel gram ik van die dutch dragons moet doen gewoon de volle 15 gram of wat lager want ik wil wel een goeie trip hebben you know, en had vernomen dat als je wiet gaat roken dat dat de trip versterkt geen idee of dat ook klopt kan iemand mij dat vertellen? alvast dankje je wel"
"Yoo kijk ik gebruik dus Concerta (ritalin) alleen ik had dus ongeveer 190mg in 1 nacht gedaan (vandaag dus) alleen ik heb het gevoel dat t eigenlijk wel veelste veel is. ik had ongeveer 5 pillen van 27mg normaal geslikt en nog n paar gesnoven ( ik gok 2/3 pillen ofz) alleen ik lees iets met dat ik veel kans heb op een overdosis of dat ik nu een overdosis heb. Nu voel ik me gwn prima dus denk dat er niks aan de hand is tho maar ik ben wel echt bleek ( waarschijnlijk door 2 nachten niet slapen ofz) en een raar gevoel ik mn maar. Maar ik wou jullie mening er over weten Edit: ogen zijn nog steeds groot heb eigenlijk alleen wat hoofdpijn maar verder niks, oja en nog voor de gene die zich afvroegen hoe bleek ik was ik heb n foto.. ( ben 18 btw alleen heb baby face ) groetjes"
"Raver zei: Ten eerste, maar dat wist je zelf al. Zeer onverantwoordelijk gebruik van Methylfenidaat in dit geval. Ook ik ben zo bezig geweest, herken dat vage gevoel in me maag als geen ander. Buikpijn erbij ook regelmatig. Overmatig zweten, nervositeit, opgejaagdheid, agressie en tot slot problemen met m'n hartritme. Totaal uit zijn ritme; dan weer snel, dan weer langzaam. Heb zelf dus wel eens een milde OD gehad op Ritalin. Of vaker dan eens.. Iets met school en extreem geconcentreerd willen zijn. Je zegt dat je je verder prima voelt. (Dat voelde ik me NIET) Ik verwacht nu verder geen extreme problemen. Probeer vooral gezond te eten, probeer genoeg te drinken, lekkere zouten met dit warme weer. Kort gezegd dus, wees een beetje lief voor jezelf nu. Bleekheid kan inderdaad komen door slaaptekort maar ook gewoon door een hoge dosering stimulantia. Mocht je echt signalen krijgen wat je niet vertrouwd of je echt niet lekker voelt. Schakel dan gewoon hulp in laagdrempelig! Sterkte. Klik om te vergroten... Yo thx man ik begin nu ook shit te zien en horen en van die derealisatie en van die self harm gedachts moet ik dat nog in de gaten houden?"
"Geneesmiddel zei: Hee @Siebe , als je niet meer bijneemt zullen de effecten vanzelf afzwakken en kun je hopelijk spoedig slapen. Gun jezelf in de tussentijd een vruchtensapje, wat frisse lucht en rust. Aarzel uiteraard niet om medische hulp in te schakelen als je lichamelijk onwel wordt of drijgt flauw te vallen. Klik om te vergroten... Heyy, slaap zal wel lukken ben nu thuis was met vrienden een beetje uit de hand gelopen maar gewoon morgen school helaas"
"Raver zei: In dit geval zou ik je aanraden om professionele hulp in te schakelen; en als je dat niet wilt vanuit welke rede dan ook dan moet je er gewoon voor zorgen dat je absoluut niet alleen bent. Tuurlijk altijd in de gaten houden.. Zijn die gedachten alleen vlugge gedachte die voorbij komen of blijf je erin hangen? Hoe dan ook, hulp zoeken is vanuit mij de enige tip die ik je nu wil geven. Eventueel 113 (zelfdoding preventielijn). Hebben mij meerdere keren heel fijn te woord gestaan. Sterkte! Klik om te vergroten... Waren vlugge gedachten maar trof wel wat snijwonden op mn arm aan ( en ik heb oprecht geen herinneringen aan dat ik het deed)"
"KetamineKrazy zei: wat... 190 MG? Klik om te vergroten... Is dat veel?"
"APESHIT13 zei: Ja, dat is echt te veel en je mag afkloppen dat je niet in het ziekenhuis bent beland. De langzame afgifte zal je redding zijn Klik om te vergroten... Aino fucked up"
"yoo weet iemand op welke receptoren 4 mpd werkt, dus is t hoog in serotonine of veel dopamine? edit als het hoog in serotonine is kan ik de lul zijn want heb zojuist ook nog wat o dsmt mee gesnoept edit 2: zo te horen, hoort misselijkheid er bij en ligt het dus niet aan mij"
"hallo,vaak als ik iets te hard snuif van 3m en het mijn keel inkomt moet ik altijd heel erg kok halzen met misselijkheid iemand een idee hoe dat komt? heb daar met andere middelen geen last van."
"XMR zei: Omdat het mega bagger is๐ Klik om te vergroten... miss moet ik kleinere lijnen leggen want neem 130mg ofz per lijn"