Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Powdervrouw zei: Hi, Vorig jaar toen het nog legaal was gebruikten mijn vrienden en ik wel eens 3MMC. Daarna is een deel van hun overgestapt op 3CMC, en een ander gebruikt nu 2MMC. Ik ben met beiden middelen niet echt bepaald bekend, dus ik hoor graag ervaringen van anderen. Wat vinden jullie tov 3MMC dan een beter alternatief van deze 2 en waarom? Of raden jullie juist iets heel anders aan? Groetjes Klik om te vergroten... 3-CMC Raad ik je aan af te blijven, er is zo met de chemicaliën geklooit, dat je de piek heel erg snel voelt, die is dan daarna ook heel kort, en zodra de piek afzakt en de comedown komt enorme cravings om direct weer te nemen. Snuiven is natuurlijk absoluut niet goed voor ons reukorgaan, maar dit spul slaat alles, het sloopt je neus he-le-maal van binnen en het brand als de hel gewoon. Buiten dit schiet je tolerantie ook direct na de eerste lijn of sleutelpunt omhoog, waardoor dus meer en meer en vaker en vaker, als je het online koopt word je ook vaak nog verneukt, vaak krijg je 3/4 gram meer in je bestelling dan “per ongeluk” dat doen ze zodat je meer neemt en verslaafd word en meer koopt. 1 Avond leuk om te proberen, daarna zul je het met me eens zijn. Hopelijk kon"
"Beetje aan de late kan in dit forum maar zou toch graag mijn ervaring delen! de “echte” 3mmc en 4mmc heb ik vaak gehad etc en dat was altijd heel fijn goeie high en boost en alles, daarvan had ik hooguit 1 goeie lijn van nodig of 2 iets mindere om vervolgens 5/6/7 uur achter elkaar door te feesten. Nu heb ik laatst de RC 3 cmc geprobeerd als goedkope vervanging en makkelijk te krijgen, en het verschil is reuze, van dit spul praat ik enorm veel, voel ik bijna direct op mijn gemak bij nieuwe mensen en heb ik heel wat energie en ook positiviteit, kleuren wat intenser en geluiden vooral muziek intenser. nog een groot verschil tussen deze twee/drie is de hoeveelheid van gebruik, pak ik 2 lijnen 3 cmc voel ik het heel erg licht dus moet altijd beginnen met 4/5 en dan erna om het half uur minimaal 2 sleutelpunten bijpakken wil ik de high en de boost op zijn waarde houden. Dit was/is mijn ervaring, voel je vrij iets te vragen of te reageren! Groetjesss"
"Sebas- zei: Ik ook een paar weekenden achter elkaar gebruikt, Zelfde reden als jij goedkoop en makkelijk te krijgen. Heb veel verhalen gelezen dat het een een erg giftige substantie is. Het begon wel leuk zonder tolerantie, had met een kwart grammetje genoeg voor de hele avond. Elk weekend daarop weer gebruikt en moest steeds het dubbele gebruiken voor hetzelfde effect... Ik weet niet of je hebt gesnoven maar de tranen rolden uit mijn ogen voor een paar minuten. Echt zonder grap ik stroomde leeg. Laatste keer dat ik het heb gebruikt, en dat was mn 6e of 7e weekend achter elkaar - moest ik meer dan 2gram door mijn neus jagen... bah. Beter gewoon normale 3m, in verhouding zelfs goedkoper want je hebt echt 10 keer zo weinig nodig. Ik probeer het ook maximaal 2 keer per maand te doen, weekendje overslaan kan nooit kwaad toch, en zou echt nooit afhankelijk willen worden van snuifzooi. Hier ook een linkje over 3cmc. Lees maar ff door: Ga je nog slapen of haal je door? 😆 Klik om te vergroten... Jeetje dat is inderdaad wel heftig! Nou om eerlijk te zijn heb ik t op t moment lastig om er af te blijven want voel me heerlijk dus ja dat word hoogst waarschijnlijk doorhalen! maar ik denk er nu deze avond niet over na ga gw door totdat ik me niet meer zo goed en euphorisch voel, en dan gw stoppen. normaal met feestjes etc en afters denk ik wel om tijd en slapen en hoeveelheden maar vanavond dat allemaal los gelaten, ben een ervaren gebruiker en weet precies wat ik heb voor spul en hoe zuiver, en hoeveel ik moet/wil gebruiken. dat was m weer, voelt u zich gerust open om wederom te reageren! Groetjes."
"AlteredState5862 zei: Top spul! Werkt snel uit helaas maar bij hogere doseringen zeker de moeite waard Klik om te vergroten... Het werkt inderdaad snel uit, en ik weet niet of er meer zijn zoals ik maar, wanneer ik voel dat het uit begint te werken word ik bijna paranoia/bang en moet ik z.s.m. Nieuwe bijnemen omdat ik anders helemaal inkak en t tering veel energie kost om weer terug te gaan en meer drugs. laat maar weten of jullie dit herkennen?"
"Even een vraag aan de doorgewinterde 3 cmc gebruikers, ik gebruik t zelf en ook echt veel en ik snuif t alleen want dat is makkelijk snel werkt snel in etc en t brandende gevoel vind ik lekker. Buiten dit om heb ik eigenlijk de vraag of er mensen zijn die na 3 cmc last hebben van blauwe rode plekken op de benen, knieën voeten en soms armen? Schijnt voor wat ik weet iets te zijn met Lichaam dat terug vecht en ader vernauwing, maar zou hier toch wat extra info over willen over potentiële lange of korte termijn problemen fysiek qua trombose of amputatie of iets. hopelijk kan iemand me hier meer info over geven en me gerust stellen. Groetjes."
"T is voor mij meer dat ik bang ben dat er ineens iets kapot gaat en ik niet kan lopen bijv of orgaan falen ofzo. Maar om iets specifieker te zijn, ik heb alleen nu op beide knieën een beetje blauwig en 1 rode vlek voeten heeeel klein beetje en dat was t, maar als je t nog nooit hebt meegemaakt word je er gewoon even benauwd van. Bedankt voor je informatie"
"Maximusso zei: Verslaving is voor mij dat de drugs de controle van gebruik van je heeft overgenomen. Hierdoor bepaald de drugs wanneer je weer moet gebruiken. Het lukt je niet meer om ermee te stoppen ondanks de vele negatieve gevolgen. Het middel heeft door het vele gebruik vaak niet meer het positieve effect zoals in het begin en toch ga je door. Die laatste zin is van ook van toepassing op mezelf. Ik begrijp niet dat ik niet gewoon kan stoppen ondanks alle nare gevolgen die het al heeft gehad. En er staat me nog veel meer te wachten als ik blijf doorgaan. De positieve effecten zijn al lang niet meer zoals het was, Om het toch enigzins te bereiken gaan er steeds meer grammen doorheen. "I could stop....if I wanted to" Was het maar zo. Want ik wil wel, maar het is me nog niet gelukt. Wat ik eraan heb gedaan is openheid geven over mijn gebruik. Waar ik vroeger alles verborg en deed alsof het met mij prima ging. Ik heb op het forum hier mezelf ook beter voorgedaan. Alsof ik al tijd niet meer gebruik, maar het doen alsof ben ik zat. Mijn familie heb ik ingelicht, aantal vrienden en hier wil ik straks om hulp kunnen vragen als ik het lastig krijg. Vrijdag nog een laatste keer en dan stoppen met alles. Klik om te vergroten... Ik heb exact hetzelfde, als ik aan de drugs zit Zeg ik wel 10x laatste en dan klaar en als ik het in bezit heb kan ik niet stoppen en neem ik veel en Vaak, ondanks de negatieve gevolgen en inderdaad lang niet meer hetzelfde effect"
"Kiikiin zei: Hoi allemaal, Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt. alvast bedankt! Klik om te vergroten... Enorm slechte ervaring mee, slap aftreksel van de originele 3MMC, veel minder euforisch gevoel en het werkt stukken korter, de cravings zijn ook niet normaal, zodra je begint en je voorbij de high bent na 30/45 minuten eerste keer (snuiven) heb je direct de cravings om meer te nemen, desalniettemin gaat het per keer met bijnemen een grotere hoeveelheid nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken (wat nooit lukt), daarnaast is het dus ook enorm verslavend, ik heb zelf gelukkig net optijd kunnen stoppen voor een verslaving. ik raad je echt af deze drug te gebruiken, maar de keuze ligt bij jezelf, ik hoop je hiermee goed geïnformeerd mee te hebben, mocht je vragen hebben stuur me gerust een Pb. Mvg."
"thetrusted zei: Ik wil even kleine update geven, ik probeer als ik graag opstap wil mij met andere vrienden te combineren die niet gebruiken. gister hele leuke avond gehad op stap zonder iets te gebruiken en had er eigenlijk ook 0 behoefte aan!! Klik om te vergroten... Goedemorgen, ik meng me ff in het gesprek, heb alles gelezen en wat je hier nu zegt is een enorme stap! Je mag echt trots zijn op jezelf, en nu dit vasthouden en doorgaan, blijf geloven dat je het niet nodig hebt om het naar je zin te hebben, je bent een goed persoon van jezelf zonder shit. Ga zo door pik."
"thetrusted zei: dankjewel!!! ja het ding is, ik hoef er niet perse vanaf want ik kan ermee alsnog gewoon een leuke avond hebben. ik heb nu antwoord voor mezelf dat ik ook gewoon nog steeds een hele leuke avond kan hebben zonder die rotzooi, en dat voet heel fijn!! maar ik vind het gewoon heel lastig in te schatten wanneer het zegmaar gewoon to much word ofzo… dus ik zorg dat ik gewoon nu stuk minder op stap ga ook, minder verleiding. en als ik wil gebruiken alleen als het iets toevoegt zolang het niet te vaak is ofzo… Klik om te vergroten... Ik vind het ook absoluut heel lastig om ervan af te blijven, ookal is t 2 week geleden dat krijg je juist het idee dat je makkelijk zonder kan, en dan gebruik je toch met de gedachte dat je het onder controle hebt. Ik ben vaak echt enorm in tweestrijd, wel, niet, wel, niet, zeg zovaak niet gebruiken tegen mezelf je weet hoe slecht het is, maar na een paar drankjes word de verkeerde keuze toch sneller gemaakt. Als je trouwens privé wil praten of iets hierover stuur me maar een berichtje! Ik ben nog wel ff wakker."