Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja het is een een concentratie stoornis. Ik heb hier vroeger jaren methylfenidaat voor geslikt, misschien dat dit ook wel wat uitmaakt.. Dinsdag maar nog eens proberen, en hopen dat het beter uitpakt. greetingz"
"Hallo, Laatst heb ik voor het eerst pep geprobeerd. Ik was een dagje vrij en was met een vriend in de stad. Hij kwam aanzetten met een grammetje speed, hij zij dat het top kwaliteit was. Ik werd erg nieuwsgierig en besloot het voor de eerste keer maar eens te proberen, het leek me de perfecte dag lekker weer en alle tijd. We namen allebei een klein lijntje uit het zakje. 5 minuten later voelde ik nog niks terwijl m'n vriend hem wel voelde, hij vond het erg goeie pep (hij is een ervaren pep gebruiker). zon 10 minuten voelde ik me wel een beetje blij en zat lekker in mijn vel maar verder niks bijzonders, vermoeidheid ging niet weg, geen euforie, niet springerig. Na een uur veranderden mijn blijheid langzaam in een soort kut leeg gevoel en ik begon me ziekjes en misselijk te voelen. Toen besloot ik nog een sleutel puntje te nemen. Mijn misselijk viel gelijk weg en ik had een korte rush, maar na 10 seconden viel de rush weg en voelde ik me weer normaal maar dan een beetje vaag en ietsje actiever met een hele lichte euforie. Een half uur later veranderden dit weer in ziek zijn. Toen weer een sleutel puntje geprobeerd en weer had ik die korte rush etc, maar dit verviel snel weer in zo ziek zijn als een hond. Daarna heb ik niks meer bij gepakt en viel die avond snel in slaap. Dit is totaal niet wat ik had verwacht van pep. Hoe zou het kunnen dat ik hier bijna niks van heb gevoelt. En ik lees dat pep zon 4 tot 12 uur werkt, terwijl het bij mij na een half uur al weg is en ik zo moe ben als maar kan. Misschien dat ik te weinig heb gepakt, maar het lijkt me genoeg voor een eerste keer. Dit is mijn eerste post op DF, ik hoop dat ik het een beetje goed heb gedaan. Thanks voor jullie reacties!"
"Hallo everyone! Ik heb laatst voor het eerst speed geprobeerd. En vond dit erg tegenvallen... Ben begonnen met een klein lijntje. Ik Voelde dit wel een beetje, Had aleen een korte rush en een hele lichte euforie, Na een uur was het al uitgewerkt en voelde ik me erg ziek en leeg. Daarna nog 2 keer een sleutel puntje geprobeerd. Aleen weer die korte 10 seconden rush en lichte euforie. En dit duurde maar een half uur en was weer ziek als een hond. Ik weet zeker dat het goeie pep was. Hoe zou het kunnen dat ik weinig tot niks heb gevoelt. En dat het zo ongeloofelijk kort werkt, Inplaats van de 4 / 12 uur. Thanka voor jullie reacties!"
"Ik deed het samen met een vriend (ervaren pep gebruiker) Hij voelde hem zeker wel en zei dat het een erg goeie was. Dus ik denk dat het daar niet aan lag."
"Ik heb inderdaad add. Verder had ik gewoon geslapen ja (ik had het wel al in de ochtend genomen). Miss dat ik indd of te weinig heb genomen of het is bagger pep. Volgende week ga ik het nog eens proberen en laat ik hem gelijk testen. Ik doe dan wel even een update hoe het is uitgepakt"