Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet wat ik verwachten.

Niet wat ik verwachten.

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SnuifDuifLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Laatst heb ik voor het eerst pep geprobeerd.
Ik was een dagje vrij en was met een vriend in de stad.
Hij kwam aanzetten met een grammetje speed, hij zij dat het top kwaliteit was.

Ik werd erg nieuwsgierig en besloot het voor de eerste keer maar eens te proberen,
het leek me de perfecte dag lekker weer en alle tijd.

We namen allebei een klein lijntje uit het zakje.
5 minuten later voelde ik nog niks terwijl m'n vriend hem wel voelde,
hij vond het erg goeie pep (hij is een ervaren pep gebruiker).

zon 10 minuten voelde ik me wel een beetje blij en zat lekker in mijn vel maar verder niks bijzonders, vermoeidheid ging niet weg, geen euforie, niet springerig.

Na een uur veranderden mijn blijheid langzaam in een soort kut leeg gevoel en ik begon me ziekjes en misselijk te voelen.

Toen besloot ik nog een sleutel puntje te nemen.
Mijn misselijk viel gelijk weg en ik had een korte rush,
maar na 10 seconden viel de rush weg en voelde ik me weer normaal maar dan een beetje vaag en ietsje actiever met een hele lichte euforie.

Een half uur later veranderden dit weer in ziek zijn.
Toen weer een sleutel puntje geprobeerd en weer had ik die korte rush etc,
maar dit verviel snel weer in zo ziek zijn als een hond.
Daarna heb ik niks meer bij gepakt en viel die avond snel in slaap.

Dit is totaal niet wat ik had verwacht van pep.
Hoe zou het kunnen dat ik hier bijna niks van heb gevoelt.
En ik lees dat pep zon 4 tot 12 uur werkt,
terwijl het bij mij na een half uur al weg is en ik zo moe ben als maar kan.
Misschien dat ik te weinig heb gepakt,
maar het lijkt me genoeg voor een eerste keer.

Dit is mijn eerste post op DF,
ik hoop dat ik het een beetje goed heb gedaan.

Thanks voor jullie reacties!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi!

Welkom op het forum :)

Weet je zeker dat het speed was? Je kunt het laten testen bij één van de testcentra die ons land rijk is. Verder kun je je nog afvragen:

Heb je goed gegeten van te voren?
Was je uitgerust?
Wat was je dosis?
Heb je misschien AD(H)D?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."