Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb wel is zo paddo kweekset gekocht. Het werkt perfect en de paddestoelen werken prima. Alleen het probleem is je kan de paddestoelen nie lang bewaren. Mensen zeggen als je paddo’s laat drogen kan je ze maanden lang bewaren maar ik heb zo gevoel dat niemand gedroogde paddo’s eet? Of hoeveel je er van moet eten? Hoeveel betalen mensen voor een trip? Gedroogde paddo’s?"
"Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik betaal voor een half grammetje 20 euro. Bij iedereen die ik ken verkoopt het rond 20 euro"
"dat is melkpoeder.. met een beetje coke.. wat hun kopen is coke met een btje versnijdings.. net anderzom.. ?????????????? Ga weg met je melkpoeder. Weet niet wat jij voor mensen kent?"
"Weet iemand wat ze in anderen landen betalen voor een half grammetje cocaïne? Bv spanje of frankrijk?"
"ik heb het zelf nie gehad, ik heb het alleen gezien."
"kan voeding gebrek zijn, mijn planten zijn ook geel maar komt ook beetje door het weer"
"hebben hier veel mensen ervaring met hasjolie? ik zelf maakt het meestal met butaangas. alleen weten mensen ook nog anderen manieren? of hoe je een extract ken maken van wiet Eerst spuiten we gas door het wiet heen dat het vloeibaar wordt. http://members.lycos.nl/wwdprodigy/hasjolie1.gif Dan laten we het verdampen dat alle gas weg is en dan houden we thc over http://members.lycos.nl/wwdprodigy/2.gif Meestal als je het wat langer laat staan hoord het bruiner maar gelijk roken is ook goed te doen http://members.lycos.nl/wwdprodigy/hasjolie3.gif let niet op wwd, was me ouwe website we maken het meestal van knipafval"
"ik heb me planten nou iets van anderhalfemaand. hopelijk gaat de bloei beetje goed. foto: http://members.lycos.nl/wwdprodigy/groei.JPG ik heb de eene plant beetje laat getopt ken je ook wel zien. Verleden jaar waren ze 2.50 hoog geworden hopelijk gaat het dik jaar ook wat worden. Ik geef meestal me planten stikstof en calium. Lijk wel soms als je voeding zelf maakt nog beter is dan growshop wat voor voedging gebruiken jullie ??? Houdoo"
"ik heb Swazi x Skunk. alleen deze plant hoord heel lang en dun, maar met vollegrond krijg je ook echt kk groten planten"
"als je de plant topt, krijg je geen hoofdtop meer, de plant groeid dan niet meer in de lengte maar meer in de breete. Eigenlijk vin ik het zelf niet echt moeilijk wietplanten kweken, is ook wel beetje ervaring allemaal. maar als jij je plant gewoon watergeeft en hij heb een lekkerplekje in de zon. hoord het van zelf wel een mooie damen Ik maak meestal ook zelf voeding, lijk wel soms of het beter is dan voeding uit de growshop, klinkt misschien raar. maar ik haal meestal de stikstof uit de brannetels en gooi het bij me eigen planten"