Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb 2 jaar aan de speed gezeten en had veel moeite met functioneren nadat ik 2 jaar speed had gebruikt.. De laatste 2 weken heb ik nu niks gehad, maar merk nog steeds dat ik niet helemaal de oude ben.. als ik mensen hoor praten lijkt het soms net dat het over mij gaat, terwijl ik weet dat het niet over mij gaat, en ik denk ook niet meer zoals voorheen.. Ook is alles saaier om me heen.."
"Oke ja, ik heb nu al 2 weken niks gehad.. maar als ik de derde week nog steeds last van heb ga ik naar de huisarts inderdaad! Thanks"
"Bedankt nog hiervoor! Het zal vast wel beter worden.."
"Maar als ik dit probleem uitleg aan de huisarts, zal dit dan ook duidelijk genoeg voor hem zijn? Het uitleggen van dit probleem is nogal lastig.."
"Ik heb de dokter gebeld, en ik was volgens hem niet psychotisch maar het was gewoon een angstaanval wat ik van cannabis had gekregen.. daardoor ging ik dus panisch reageren en me teveel zorgen maken. Ook zei hij dat als je psychotisch bent, dat je dan helemaal losgeslagen van de realiteit bemt, ook dat was bij mij niet het geval. Eerst maar eens stoppen met het cannabis gebruik"
"Maar ook al praten ze niet over me, dat weet ik ook wel, maar het gevoel is er wel op een of andere manier.."
"Ik vind het combineren van xtc en speed juist een goede combinatie! Uiteraard wordt het euforische/space effect wel minder, maar ik voel de xtc altijd prima als ik er speed bij pak, en voor mijn gevoel ga ik zelfs nog wel wat harder. (Veschilt natuurlijk wel per persoon, maar zo reageer ik erop!) Gr"
"Nou kijk, de laatste week van die 2 jaar werd ik alleen maar parra van dat spul, en zels de week erna (dus in die week had ik niks genomen, in die week was ik ook nog helemaal raar, en heb last gehad van verwarring) ik zat zelf te denken aan een psychose maar wist dit dus niet zeker.. thanks voor de reacties"