Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SmartieAndMe zei: Ik weet niet of het verstandig is dat er misschien nog een volgende keer komt... Als je zo met drugs om gaat is er de volgende keer waarschijnlijk iemand dood Klik om te vergroten... Hahaha dit is wel heel overdreven, maar volgende keer beter opletten boys en succes met jullie volgende Ketamine trip!"