Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, Drie jaar geleden heb ik voor het eerst paddo's gebruikt. Het was voor mij een ervaring om nooit te vergeten. Ik was destijds al een behoorlijk ervaren blower en kon me niks voorstellen bij iets anders dan 'gewoon stoned zijn'. Er ging een wereld voor me open. De kleuren die ik zag, de schoonheid van de wereld en de fascinatie voor mijn hersenen en hoe deze werken was onbeschrijflijk. Totdat ik anderhalf jaar geleden een vreselijke bad trip heb gehad. Het was net alsof ik in de hel was beland. Letterlijk. Anders kan ik het niet omschrijven. Ik stond op het punt om naar het balkon te gaan om naar beneden te springen. Ik ben in die trip gekomen omdat ik op het hoogtepunt van de trip zo ver heen was dat ik me niet realiseerde dat het niet raadzaam was om meer te eten, maar ik nam 2(!) bakjes hawaiaanse paddo's (had al 1 bakje op en was knetterstoned van de nederwiet), 2 repen pure chocolade en een dikke vette joint. De vriend die met mij was vond het wel lachen en zette de Exorcist op en deed de lamp uit. Zoals ik al zei, ik kwam in de hel terecht. De angsten die ik had is met geen pen te omschrijven. Normaliter had ik naar de ehbo gemoeten maar uit angst voor de schande buren/familie/vrienden heeft die vriend van mij alles eraan gedaan om mij maar thuis te houden. Stom stom stom. Maar ik kon niet nadenken, wist niet eens waar ik was en erger nog, wie ik was. Om een lang verhaal kort(er) te maken, ik zwoer toen alle drugs af. Mede omdat ik 2 maanden na dit voorval een jointje rookte (terwijl ik daarvoor toch wel 2 keer in de week stoned was) en bij de eerste paar hijsjes voelde ik die angst weer opkomen. Beetje bij beetje durfde ik weer te blowen. En zelfs nu heb ik er nog last van als ik heel erg stoned ben. Ik ben zo bang om ook maar een fractie van die dag ooit weer te moeten beleven dat ik automatisch in een negatieve sfeer terecht kom. Totdat ik 3 maanden geleden voor het eerst mdma heb geprobeerd. Ik durfde echt niet maar een goede vriend van me heeft me overgehaald. Hij is ook op de hoogte van die bad trip van mij en garandeerde mij dat er niks zou gebeuren. Ik begon met 1 pil en toen ik dat gevoel voelde, nam ik er gelijk nog 1. Ik heb nog nooit zo genoten. Lichamelijk dan. Jullie weten wel wat ik bedoel. Dat heerlijke, warme, veilige gevoel. Ik heb het nu inmiddels 3 maal gedaan (hou me netjes aan de aanbevolen 6 weken 'rust' en zorg dat ik voledoende vitamina c en 5htp binnen krijg voor en na gebruik). Ik ben naar de 3D film Avatar gegaan en dat was geweldig. Maar toch ontbreekt er iets. Ik mis het visuele. Ik bedoel het ontbreekt gewoon. Ik geniet heel erg en alles maar alles is toch minder mooit dan met paddo's. Ik vind het geweldig hoe je (op een positieve) manier kunt hallucineren met paddo's. Die hallucinaties, al dan niet heel licht, in combinatie met XTC lijkt mij ideaal. Nu heeft die vriend waarmee ik XTC slik pas geleden een paddoreep gekocht (hawaiaanse paddo's verwerkt in pure chocolade) Ik zette me over mijn angsten heen en heb een blokje gegeten. Hij nam er 2. En ja hoor, zelfs na anderhalf jaar ben ik er nog steeds niet overheen. Ik hoopte het bad-trip gevoel te kunnen onderdrukken door leuke muziek te luisteren en komische filmpjes te bekijken maar mijn lichaam herkent het gevoel ofzo en ik kom in een oncontroleerbare angst. Heb er toen alles aan gedaan om eruit te komen en dat lukte gelukkig heel snel. Die vriend van mij heeft nu XTC gebruikt in combinatie met paddo's en volgens hem is het bad trip gevoel, of in ieder geval die negatieve sleur waar je in kunt komen met paddo's, volledig verdwenen. Hij heeft nog nooit zo genoten. Hij voelde zich intens gelukkig, hoorde hemelse geluiden en zag de meest prachtige kleurrijke beelden. Ik ben stik en stik jaloers... Ik overweeg om de volgende keer dat ik ga slikken er een paddoblokje bij te nemen. Ik ben alleen bang dat ik alsnog in een bad trip kom.. En ik ben bang dat daardoor mijn XTC trip verpest wordt en ik weer lang moet wachten voordat ik weer kan slikken. Ik wil die 6 weken regel niet overtreden, mijn hersenen zijn mij teveel waard.. Wat ik ook niet wil is dat dat euforische gevoel van de XTC ten koste gaat door de paddo's. Dat zou zonde zijn. Ik wil alle lusten maar niet de lasten hahaha. Ik accepteer een stukje risico natuurlijk, maar wil gewoon zeker weten dat ik dat risico heb geminimaliseerd... Ik wil dus gewoon prachtig mooie beelden en kleuren zien en alles voelen wat je normaal ook voelt met mdma. Is het echt zo dat de mdma ervoor zorgt dat je niet in een bad trip komt? Of is het voor mij dan verstandiger om lsd te gebruiken met de XTC? Of GHB met LSD/paddo's? Of hebben jullie andere tips..? Ik zoek me namelijk rot op het net maar ik vind geen concreet antwoord op mijn vraag. Ik ben benieuwd!"
"Omdat ik niet wist waar ik het beter kon plaatsen. Wat denk jij, welke van de 2 zal ik weghalen"
"alcoholist zei: dat zal marla zo wel doen denk ik en die kiest er wel 1tje uit voor je :P Klik om te vergroten... Ik denk die andere, deze leeft tenminste een beetje door jou. Je wilt niet ingaan op mijn post? Of heb je er geen ervaring mee..?"
".."
"Aalpoepert, dankjewel voor je post. Ik denk dat ik het inderdaad rustig aan ga proberen. En dan met lsd wel te verstaan. Ik maak dan wel even een gedetailleerd tripreport. Lijkt me wel leuk. Ghb is sowieso iets waar ik nog mee wil experimenteren maar dat komt nog wel. Wat denk jij, beginnen met XTC, laten inwerken en dan lsd? Hoeveel lsd kan ik dan het beste nemen, ik weet daar namelijk helemaal niks van. Waar moet ik mee oppassen bij het kopen en gebruiken?"
"Beste mensen, hartelijk dank voor jullie reacties. Een topforum dit, echt waar! Ik heb gisteren hele sterke wiet gerookt en daarvan werd ik zelfs al een beetje angstig omdat ik voelde dat ik mijn gedachten minder onder controle had. En het feit dat ik mij dat realiseerde en er dus aan dacht en uiteindelijk zefs mijn best moest doen om er niet aan te denken (want als ik er niet aan dacht was er echt helemaal niks aan de hand, in tegendeel zelfs) zorgde er voor dat het erger werd, ik harder mijn best moest doen waardoor het weer erger werd enz enz enz. Dit had ik anders nooit voor die hele erge bad trip. Dus dat heeft mij sowieso wel aan het nadenken gezet. Wie weet hoe ik zal reageren als ik de hele omgeving zal zien golven en bewegen? Misschien zal het dan wel weer niet eng zijn, net als waar ik ook bang voor was bij de werking van mdma maar uiteindelijk absoluut niet gegrond was, maar ik houd er dubbele gedachtes aan over. Het is meer de angst voor het onbekende. Ik weet niet wat mij te wachten staat en stel dat ik op een of andere manier weer in zo een bad trip terecht kom.. Anderzijds lees ik zo ontzettend veel positieve dingen over lsd en over paddo's lees ik weer dingen die ik er ook in herken dus wat dat betreft ben ik ergens toch ook weer wel een beetje gerustgesteld. Maar het is meer het 'stel dat'. Wat ik sowieso niet ga doen is candyflippen zonder eerst lsd te hebben geprobeerd. Dus de planning is om op zaterdag 13 februari met een vriend (geen kutviool dit keer) samen voor de eerste x wat lsd te droppen (licht). Als ik dan dan weet wat lsd met mij doet en het is wat ik hoop dat het is, dan neem ik de eerst volgende keer de hoeveelheid die nodig is om lekker diep te trippen. Als ik dat heb gehad, dan pas ga ik lekker candytrippen. Ik wil eerst echt goed weten wat het nou precies met mijn koppie doet. Aalpoepert, jij raadt aan om met 100 ug te beginnen. Is dat echt aan te raden? Is het niet verstandiger om het nog rustiger op me af te laten komen? Met 80 bijvoorbeeld en een uur / anderhalf uur later 100 of evt meer erbij als ik denk van 'ooh het is dus zó een trip, laat maar komen die handel?' Ik ben 112 kg overigens en nee ik ben geen dikzak. Ik heb overigens wel enorm veel aanleg voor de visuals. Echt niet normaal. Bij het minste geringste aan paddo's zie ik al spectaculaire dingen die er niet zijn. Ik heb het zelfs in hele lichte mate met xtc.. Is het misschien ook verstandig om een middel als ritalin of valium bij de hand te hebben voor het geval dat? Maar dan meer voor een soort omgekeerd placebo effect? Een geruststelling omdat ik weet dat er een noodknop aanwezig is? En waar kan je dat krijgen dan? Ik moet wel eerlijk toegeven dat na alles wat ik heb gehoord en gelezen over lsd ik haast niet kan wachten tot 13 februari. Ik zal dan ook proberen om een heel gedetaileerd tripreport te schrijven. Lijkt me heel tof om dat later terug te lezen. Ik heb al een aantal dingen die ik bij me zal hebben die dag: - Goede muziek en dan met name Michael Jackson. Ik luisterde toevallig naar Michael Jackson terwijl ik aan het spacen was op xtc en het was gewoon ongelofelijk. Stranger in moscow de originele lange versie met die regen aan het begin is te gruwelijk gewoon, je vliegt echt weg. Een echte aanrader. - Verder een tekenblok en wat stiften. - De natuurfilm 'Earth' op blue ray. - Dat laserapparaat waardoor je een heuse sterrenhemel in je kamer krijgt en een rookmachine om de duizenden stralen van dat apparaat te kunnen zien hahaha. - Lekker fruit. - Een lavalamp. - Glowsticks - Sterretjes (kinder vuurwerk) Verder zorg ik voor een goede vertrouwde omgeving, geen andere verplichtingen die dag, overdag beginnen (als het nog licht is dan ben ik wat minder angstig omdat die bad trip in de nacht was), evt ritalin oid wat ik achter de hand hou (afhankelijk van wat mij wordt aangeraden hier) en goede wiet. Iemand nog andere tips? Ik verheug me er enorm op!"
"En over de manier van innemen ga ik gewoon een beetje experimenteren. Is totaal afhankelijk van hoe de lsd bij mij werkt. Ben benieuwd hoe het zal uitpakken op 13 februari. Afhankelijk daarvan ga ik kijken. Het liefst natuurlijk een goede dosis lsd en iets voor de piek de mdma droppen. Twee pieken tegelijk. En als ik het nodig acht om in volle staat van euforie de lsd te droppen neem ik eerst de mdma en daarna de acid. Dat lijkt mij zelf nu het verstandigst. Ik zoek gewoon naar iets waar ik elke keer 6 weken lang kan uitkijken. XTC is wel leuk en aardig maar het is net niet gewoon. Dat gevoel is geweldig maar zoals ik al zei ik mis het visuele erin."
"Ietsje"
"Nog 7 dagen... Oeeeeee"
"@ WithciZ: Ik zal zo voorzichtig mogelijk zijn en alle voorzorgsmaatregelen nemen. Daar zal het gelukkig niet aan liggen. Ik denk ook dat als ik een lage dosering neem dat ik dan bij voorbaat al minder bang zal zijn omdat ik 'weet' dat ik niet veel heb genomen. Als het dan een positieve ervaring is dan maak ik me niet druk meer. Dan ga ik lekker trippen zo nu en dan."