Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Binnenkort ga ik interrailen met mn vriendin. Maw door europa met de trein. We gaan naar frankrijk, italie, griekenland, kroatie roemenie ed. Natuurlijk moet ook de wiet mee. Ipv het vacuum te verpakken of in aluminiumfolie dergelijk -wat allemaal gezeik is- pak ik het gwoon mee in mn rugzak en neem het risico op gepakt worden. Is de kans groot om gepakt te worden en als je gepakt wordt in 1 van die landen, zijn ze streng?"
"het zou dus een dom idee zijn om wiet mee te nemen? tis tenslotte met de trein..."