Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Had ze een gekocht om na teveel pep te kunnen slape. Nu dit is na drie baars niet gelukt π maar moet er wel aan toevoegen dat het me niet echt stoort ook. Normaal gezien na een nacht plaffonddienst bel ik heel krikkel en slecht gehumeurd... Daar is nou toch niets van te merken π Ik heb vooral zin in een chille wandeling te gaan maken en aangezien ik toch maar een late shift heb vandaag kom ik er wel door π al dan niet met nog een barretje pep π!! Maar ik moet toegeven, kvind ze best nog wel fijn βΊοΈ Grtjs uit belgieeeee π€£"