Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik ga volgende maand weer naar een drum and bass feestje, en ik stoor me er altijd aan dat ik me te veel van anderen aantrek als ik een pilletje op heb. Als mensen zich bijvoorbeeld aan me irriteren dat ik dat dan als een heel serieus probleem zie, ook al ken ik diegene niet eens. Andere mensen die hier last van hebben of me kunnen helpen?"
"Het is niet dat ik specifieks iets raars doe maar niet iedereen doet een pil op zo'n feest, dus vaak mensen die nuchter zijn of die alleen drinken irriteren zich vaak."
"Hallo iedereen, Weet niet of dit het juiste topic is maar kon er geen voor 4fmp vinden. Na gisteren weet ik het zeker 4fmp is geen drugs voor mij (denk ik dan). Dit was de tweede keer dat ik het gebruikte en de tweede keer dat dit gebeurt. Ik ga op het begin heel lekker en dan opeens voel ik de hoofdpijn opkomen en voel ik mezelf al een soort van binnensmonds boeren. En vanaf daar gaat het alleen maar bergafwaarts. De hoofdpijn is echt heel hevig erger dan ik ooit eerder heb gehad, en elke slok water die ik neem komt er weer uit. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen? De dosering die ik gebruikte was bij allebei de keren zo'n 150mg in capsulevorm."
"Fool zei: Hoeveel water drink je op zo'n avond? Eet je goed van te voren, eet/drink je tussendoor nog wat? Klik om te vergroten... Eet gewoon goed avondeten en daarna niet meer. En drink voor mijn gevoel gewoon genoeg. Narayani zei: Is 150 milligram niet gewoon een beetje te veel om in 1x naar binnen te gooien voor je? Ik zou het nog eens uitgerust en voorbereid proberen, maar dan wellicht 100 mg proberen. Heb het zelf overigens nooit gedaan, maar hoor/lees veel dat je ongeveer dezelfde dosering aan kunt houden als XTC voor 'verantwoord' gebruik. Klik om te vergroten... Als ik xtc doe kan ik makkelijk in een keer 150-200mg doen en daar heb ik nog nooit problemen meegehad, dus weet niet of het daar mee te maken heeft. Ik heb het gevoel alsof mijn lichaam gewoon vecht tegen de 4fmp."
"ooscaar zei: Is de 4-fmp getest? Zo niet, hoe reageren je vrienden erop? En heb je al eens speed genomen (geslikt)? Zo ja, hoe reageerde je daarop? Klik om te vergroten... Het is getest en allebei de keren hadden vrienden van me het ook gebruikt en bij hen ging het wel goed. Fool zei: Sloooddder zei: Fool zei: Hoeveel water drink je op zo'n avond? Eet je goed van te voren, eet/drink je tussendoor nog wat? Klik om te vergroten... Eet gewoon goed avondeten en daarna niet meer. En drink voor mijn gevoel gewoon genoeg. Klik om te vergroten... Hoeveel is genoeg? Overgeven, misselijkheid en knallende hoofdpijn kunnen namelijk symptomen zijn van een watervergiftiging. Klik om te vergroten... Drink meestal gewoon 1 Ã 2 glazen water per uur en soms ook cola ipv water dan."
"ooscaar zei: Dan lijkt het me toch dat het niets voor jou is. Wel apart, aangezien xtc wel gewoon goed gaat. Je zou bij wijze van een experiment nog een keer een lagere dosering kunnen gebruik of een keer speed kunnen proberen, aangezien speed en 4-fmp qua werkingsmechanisme relatief veel op elkaar lijken. Klik om te vergroten... Heb inderdaad nog nooit speed gedaan. Zou het niet aan de capsules kunnen liggen dat mijn lichaam dat niet handled bijvoorbeeld? Want neem normaal gesproken nooit capsules en als ik ze inneem heb ik al een onrustiger gevoel dan bij een pilvorm dus bij xtc"
"Ik ben zelf tot een conclusie gekomen maar vraag me af of dit ook echt de reden zou kunnen zijn. Bij een watervergiftiging kan je lichaam de vocht in je lichaam niet kwijt dus gaat dit naar je hersenen toe (zoiets heb ik gelezen). Normaal gesproken moet ik heel vaak plassen ook al drink ik niet meer dan de gemiddelde persoon. Dus doet mijn lichaam misschien minder met de vocht die ik binnenkrijg? Dus scheid ik meer uit denk ik dan. Bij 4fmp kan je natuurlijk niet plassen dus die extra vocht waar mijn lichaam die niks met dat water doet slaat het op in mijn lichaam dus heb ik eerder teveel water in me dan een ander persoon."
"Sjaak Zweefkaak zei: Ik moet eerlijk bekennen dat ik op feestjes soms twee groepen mensen zie. Mensen die gebruikt hebben en hun vrienden (die wel OF niet gebruikt hebben) en een groep mensen die niet gebruikt hebben en dan ook een afkeer hebben naar iedereen die dat wel gedaan heeft. Misschien leg ik het nu een beetje bot uit, dat is niet mijn bedoeling. Maar ik vermoed dat dit ongeveer is wat je bedoelt, of zit ik daar fout mee? Klik om te vergroten... Dit bedoel ik precies. Maar bedankt voor de reacties iedereen hier heb ik wel iets aan."