Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bananen zijn inderdaad echt hemels. aardbeien vind ik ook altijd erg lekker, maar die zijn er helaas niet het hele jaar."
"Hey, Ik ben nieuw op het forum en ik had een klein vraagje. Ik ga straks sinds een tijd weer een beetje pep pakken met een paar maten van me. Ik vroeg me af of de kwaliteit minder wordt naarmate je het langer heb opgeborgen. Of gebeuren er andere dingen mee? Ik heb het sealtje al een week of 6 in een gripzakje in de hoek van een donkere opbergkast gestopt. hopelijk krijgen ik, en mijn maten hier antwoord op. Greetzz"
"Hey, Bedankt voor de antwoorden allemaal. Het effect was inderdaad niet minder geworden, het brandde alleen iets meer in de neus dan de vorige keer. vanavond de laatste halve gram opmaken met me maten"