Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Super bedankt voor de moeite, voelt wat fijner. Ik heb nu bijna 12 uur geen speed op en vanavond komt een vriendin die heeft vrij genomen dus een beetje geruststelling heb het gevoel dat ik iedereen tot last ben die langs komt en dan pas de paniek toeslaat omdat ik me groot hou. Iig heel erg bedankt vast."
"Nogmaals thnx voor je bericht, echt top. Was het zojuist aan het terug lezen vanaf mijn eerste post en kan niks anders dan je gelijk geven dat het wazig en vaag over komt. Het is dat ik weet dat ik het was. Vraag is er ook nog niet echt alleen dat ik bang ben dat er nog een hevtige naschok gaat komen en of mensen hier dan ervaring mee hebben. Dus wel een vraag als ik het nu zo zeg alleen mijn hoofd gaat nog te snel. Dus sorry mensen maar dan maar even schrijven en hopen dat iemand hierdoor zo ver mogelijk er in de toekomst wat aan heeft. (het komt wel goed) en dat zeg ik nu ook met pijn en moeite. Ik ga een serie aanzetten ofzo. Thnx nogmaals"
"Ik ga het zo eens lezen, mooi wat voor na het eten om stom gezegd naar uit te kijken. (Aangepast stukje: ik lees net dat speed add kan beïnvloeden?!? Want dit heb ik heel erg. Van coke wordt ik altijd super Chill en dat had ik nu van speed ook dus) Ik kan het precies zien, heb zojuist gekeken wanneer ik ervoor gebeld heb want vraag me nu ook alles een beetje af. Ik heb donderdag 1 maart (na een personeelsfeest) besloten een paar avonden gek te doen omdat ik een week vrij was. Ik gebruik dan ook altijd vrij fors coke en regel daar "gezelschap" bij. Omdat er geen coke aanwezig was en het gezeldschap al betaald heb ik dus 5gr speed gehaald. In de auto al met mn stomme kop 2 dikke lijnen weg gehaald want mijn tolerantie is met alle andere drugs echt hoog en dacht "het zal vast een soort van coke zijn" wat kan een mens dom zijn. Maar ik ging echt lekker, energie was beter dan coke, ging niet zo in mn hoofd zitten als coke en dacht waarom geef 100e euro's uit dit is de shit. Eenmaal thuis kwam het gezelschap ook en was ook echt helemaal beter, weer niet zo in mn hoofd zitten dus alles lukte beter en snoof lekker door in combinatie met G tussendoor (geen alcohol!) Nooit met G samen doen! Ik ga weer Lullen som het gewoon even op. 1: 1 maart 5gr gehaald 2: 9 maart 10gr gehaald 3: eerste 7 dagen wakker geweest en toen 1 dag +-7 uur ingestort. Dag erna was alles op en dacht op een te wazige manier nog even dan en weer besteld en veel. Denk doe er gewoon lang mee en leg het appart. 4: daarna tot gister ermee gedaan laatste halve gram letterlijk door de kamer gegooid. 5: daarna laten we het op 7/8 uur slaap per week houden met soms een uitschieter naar 10 uur (2x gebeurd) 6: gister viel het kwartje, denk wel een paar rollen dat ik ineens dikke paniek kreeg van ik heb nu wat ik al wist een zwaar probleem. Had al wel hallucinaties, maar dacht boeie hoort erbij en is wel lachen. Daarna toen ik het in zag hoe erg het was wat ik gedaan had kwam alles in 1 keer en begon tot vandaag zwaar te trippen. Ik probeer het nu duidelijk te verwoorden maar voel nu al dat het weer een dik onduidelijk verhaal wordt en snap dat mensen denken, wtf waar heb je het allemaal over maar ik probeer het nu zover ik kan zo goed mogelijk te verwoorden. Raak gewoon wat in paniek als ik het weer zo vertel. Ik hoor graag als er aanvulling nodig is voor wie dan ook."
"acht.zes zei: Hoi, Ik had je bericht vanochtend al gelezen, maar was een beetje laat dus kon niet echt reageren Heftig verhaal zeg! Ik zou me niet zo'n zorgen maken over de speed, zal zeker een dip komen, maar t is maar 1 maand he. Ik wens je in ieder geval veel succes. en in ieder geval geen paranoia, das al een meevaller. Tja, echt ervaren speedgebruiker ben ik ook niet echt. Dat wil zeggen, heb zelf geen ervaringen met hele lange binges omdat ik het gebruik altijd in de hand heb kunnen houden op wat incidenten in de jaren 90 (niet te vaak, nooit langer dan een nacht wakker) maar de verschijnselen die je beschrijft zijn behoorlijk normaal bij overmatig gebruik, regelmatig gezien van bij anderen. Wat pammetjes (benzo's) kunnen het wat draaglijker maken, maar niet overdrijven uiteraard. Afleiding zoeken zoals @Roze olifant al stelt is een goede zaak nu, nogmaals veel succes. Klik om te vergroten... Thnx acht.zes! Doet me al goed dit bericht meer kan ik momenteel ook niet doen denk ik. Maar na je berichten te lezen is zo'n bericht al een goede opsteker. Sws weet ik wat speed nu kan doen op de slechte manier damm probeer af te schakelen idd en wat Roze zegt even naar een scherm te staren ofzo. Trip hem nog wel soms ineens maar met vlagen gelukkig. Rond 7 eens een goede maaltijd maken. Heb het idee ook nog dat ik wel wat strak sta. Maargoed ga weer Lullen nu merk ik en dat schrikt vaak mensen af.. Nogmaals thnx"
"Thnx man, ik hoopte al op zo'n bericht stiekem. Als ik alles steeds terug lees dan voel ik de paniek en wanhoop door de berichten weer heen. De fase irritatie is volgens mij al begonnen.. heel appart dit veel heftiger dan ik bij coke altijd heb gehad. Ik denk dan ook dat ik met alles eens een flinke break ga inlassen. Krijg al irritatie van de postbode die wat door de bus gooit en dan kijk ik naar buiten en denk, kerel doe normaal het regent vet hard en die man bezorg je post notabene. Ben normaal een super Chill persoon dus dat gaat me te ver als andere last hebben van mijn gebruik. Net uurtje in de keuken gestaan en eens lekker gekookt dus dinner op bed en dan weer naar beneden, serie opzetten en het stukje lezen wat @Roze olifant me gestuurd heeft. Even lekker bij mezelf blijven. De berichten van jullie helpen me echt heel veel en dank daarvoor! Neem je advies aan en ga morgen eens beginnen meteen dagje cardio. Al moet ik even kijken of ik meteen al onder de mensen "durf" te komen anders buiten wat lopen. Maar je hebt zeker gelijk!"
""
"SanneBanne zei: Erg heftig verhaal! Fijn dat je inmiddels weer wat beter voelt. Goed eten en goed slapen is inderdaad het belangrijkst. Hoe beter je voor jezelf zorgt hoe minder heftig de dip is/zal zijn. En inderdaad lekker van je aftypen. Klik om te vergroten... Thnx SanneBanne, Ja zeg je goed dat wil even niet meer meemaken.. Ben nu echt op het punt val zo flink in slaap en ga er aan toegeven. Er is reeds een goede vriendin hier en dat is een fijn gevoel dat er toch iemand op je let. Dan heb ik toch het gevoel oké nu kan ik even af gaan schakelen. Alleen zo'n gevoel dat ik niet durf te slapen vanwege de heftige dromen, maarja dan moet ik in eerste instantie ook gewoon lekker normaal doen voortaan.. Berichten van mensen die er ook verstand van hebben doet goed! Fijne avond en ook voor de rest!"
"Lig nog steeds op bed echt super vaag allemaal. Mijn hoofd is aan het tintelen en alles voelt verdoofd aan. Wel een uurtje of 7/8 gemaakt vannacht, tenminste dat denk ik. Heb zeker 4 keer een nieuw shirt aan moeten trekken want het was niet een beetje zweten maar steeds een complete emmer water. Ook het dromen was echt heel heftig maar wou wel echt slapen steeds weer. Denk zo maar het bed uit en aan de dag beginnen. Denk idd dat dit het flink down zijn qua uitwerking is pfff erger als gister iig. Laat staan als ik niet f mn verhaal kon droppen. Snap heel goed dat mensen zullen gaan bijnemen, ging zelfs door mijn hoofd en gister hoor ik me nog zeggen (een flinke break inlassen) zou dan wel voor coke kiezen maar dan nog, het zegt weer genoeg hoe een geest kan werken. Maar serie en chillen lijkt me een veeeeel beter idee Greetz"
"Roze olifant zei: We zijn wel wat gewend hier hoor. Kijk hier maar eens bijvoorbeeld: https://drugsforum.nl/threads/ben-j...de-letters-van-je-toetsenbord-af-typen.61957/ Even nog ter verduidelijking: hoeveel speed heb je nu exact in totaal gebruikt? En hoe lang ben je wakker? Dat lijkt me van belang voor hoe groot de kater is die je kunt verwachten. Serie-kijk ze, afleiding kan helpen. Klik om te vergroten... Kan dit toch wel blijven lezen wel met een pauze ertussen want dan begin ik te draaien als een malle."
"acht.zes zei: Ja, ik was een beetje sarcastisch daar met die 4 dagen, maar het komt voor. Speed is een leuke drug met veel mogelijkheden, maar weet wel dat het niet voor vaak zal zijn als je jezelf niet naar de kloten wil helpen. Van alle drugs is speed toch wel een van de grootste slopers bij veelvuldig gebruik. Zowel lichamelijk als geestelijk. Klik om te vergroten... Hoi, Sorry dat ik je zomaar bericht maar weet me even geen raad qua wat ik nu moet verwachten en je komt me over als iemand met de juiste kennis als ik zo wat dingen van je lees. Ook weet ik niet hoe ik mijn berichtjes moet omzetten vanuit dit topic en heb ze met veel moeite erop gekregen. Veel info en snap dat je op afstand een moeilijke inschatting kan maken maar je zat al aardig goed toen je die jongen "ontmaskerde" die zegt vanaf januari bijna wakker te zijn, het klopte idd niet hoe hij het beschreef, al wil ik dit niet posten want tja, het zou maar waar zijn en dat wil ik niet op me hebbe.n. Hoop op een berichtje van je, heb er 1 gehad maar ghb is nu niet het main probleem. Wil er mee stoppen maar s&g samen gaat niet goed afkicken ineens."