Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeiedag! Afgelopen zaterdagavond heb ik alcohol en een jointje gebruikt, ik heb met beiden de nodige ervaring maar het ging toch flink mis. Eerst ben ik namelijk flink gaan drinken(bier) en na een tijdje begon ik me dronken te voelen, op dat moment heb ik ook een jointje gerookt. Al vrij snel daarna begon ik mij extreem slecht te voelen, mijn hartslag ging omhoog, last van kortademigheid, zweten, overgeven en ook lopen was een hele opgave (ik heb mij nog niet vaak zo slecht gevoeld). Zoals ik zei ik heb heel wat ervaring met het gebruik van joints en alcoholische dranken maar deze keer ging het goed fout. Mijn vraag is: Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Iemand anders ervaring met blowen nadat je flink hebt gedronken? Ik hoor het graag, Stefan"