Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, eerst wil ik even zeggen dat ik totaal een dummy ben op het gebied van recreationele drugs ben (behalve marihuana en alcohol). Nog geen een keer gebruikt. Op dit moment zit ik met het probleem dat ik ietwat wanhopig ben om bij het uitgaan een dame te scoren, mee te zoenen, of mee naar huis te nemen. De toedracht daartoe laat ik even achterwegen. Omdat het psychisch de laatste tijd niet helemaal top met mij gaat (met wat ups en downs), is zoiets voor elkaar krijgen vrij moeilijk voor mij momenteel. Alhoewel ik redelijk sociaal kan zijn, kan ik niet goed in een echte feeststemming komen, dus kan ik ook niet echt losgaan en dames versieren. Vanavond nog had ik een hele goede kans met een dame, maar ik heb het gewoon verbruid omdat ik mij te onzeker voelde en niet durfde te escaleren. Er is niet eens zoveel nodig om ervoor te zorgen dat ik mijn doel kan bereiken, maar de laatste tijd heb ik niet de juiste energie om het voor elkaar te krijgen. Een vriend van mij dealt wat rond en ik heb gevraagd of ik wat bij hem kon kopen, hij raadde 4fmp aan. Nu heb ik nog geen aankoop gedaan, maar ik zit erover te denken. Ik heb het gevoel dat het enige dat ik nodig heb om mijzelf uit deze negatieve sleur waar ik nu in zit te helpen, succes met het krijgen van een dame is tijdens het uitgaan, met een one-night-stand. En ik weet dat ik het in mij heb om dat voor elkaar te krijgen, ik heb al wel een boel ervaring op het gebied van meiden versieren, alleen geen succes, wat eigenlijk de rede is dat ik steeds meer de verkeerde kant op ben gegaan en steeds meer wanhopiger daarvoor ben geworden. Ik weet dat als ik echt goed in een feeststemming ben, dat ik heel wat voor elkaar kan krijgen, daarom wil ik dit spul nemen. Dan krijg ik eindelijk resultaat en dan kom ik (hopelijk) die negatieve spiraal weer uit. Misschien is dat ook wel een verschrikkelijk dom idee, maar het zou zomaar kunnen werken. Ik ben dan niet van plan om een grote dosis te nemen. Ik ben eigenlijk van plan om gewoon een hele kleine dosis te nemen, maar ik weet dat ook niet zeker, omdat ik er nog wat vragen over heb. De vragen over de drugs komen nu: - Welke negatieve effecten kunnen 4fmp, vooral nadat het spul is uitgewerkt, met zich meebrengen? (bv: is er zoiets als een dinsdagmiddag-dip?) - Zou ik het vaker gebruiken, hoe vaak per tijdseenheid is dat dan aangeraden zonder dat je de chemische processen in je hersenen in de war brengt? - Kan het verstandig zijn om ipv zo af en toe gemiddelde doses vaak hele kleine doses te nemen voor niet een euforisch gevoel, maar gewoon een goed en positief gevoel?"
"Euh... bump iemand?"