Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar vragen over 4fmp en drugs in het algemeen

Paar vragen over 4fmp en drugs in het algemeen

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SkanziLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, eerst wil ik even zeggen dat ik totaal een dummy ben op het gebied van recreationele drugs ben (behalve marihuana en alcohol). Nog geen een keer gebruikt.

Op dit moment zit ik met het probleem dat ik ietwat wanhopig ben om bij het uitgaan een dame te scoren, mee te zoenen, of mee naar huis te nemen. De toedracht daartoe laat ik even achterwegen. Omdat het psychisch de laatste tijd niet helemaal top met mij gaat (met wat ups en downs), is zoiets voor elkaar krijgen vrij moeilijk voor mij momenteel. Alhoewel ik redelijk sociaal kan zijn, kan ik niet goed in een echte feeststemming komen, dus kan ik ook niet echt losgaan en dames versieren. Vanavond nog had ik een hele goede kans met een dame, maar ik heb het gewoon verbruid omdat ik mij te onzeker voelde en niet durfde te escaleren.

Er is niet eens zoveel nodig om ervoor te zorgen dat ik mijn doel kan bereiken, maar de laatste tijd heb ik niet de juiste energie om het voor elkaar te krijgen. Een vriend van mij dealt wat rond en ik heb gevraagd of ik wat bij hem kon kopen, hij raadde 4fmp aan. Nu heb ik nog geen aankoop gedaan, maar ik zit erover te denken. Ik heb het gevoel dat het enige dat ik nodig heb om mijzelf uit deze negatieve sleur waar ik nu in zit te helpen, succes met het krijgen van een dame is tijdens het uitgaan, met een one-night-stand. En ik weet dat ik het in mij heb om dat voor elkaar te krijgen, ik heb al wel een boel ervaring op het gebied van meiden versieren, alleen geen succes, wat eigenlijk de rede is dat ik steeds meer de verkeerde kant op ben gegaan en steeds meer wanhopiger daarvoor ben geworden.

Ik weet dat als ik echt goed in een feeststemming ben, dat ik heel wat voor elkaar kan krijgen, daarom wil ik dit spul nemen. Dan krijg ik eindelijk resultaat en dan kom ik (hopelijk) die negatieve spiraal weer uit. Misschien is dat ook wel een verschrikkelijk dom idee, maar het zou zomaar kunnen werken.

Ik ben dan niet van plan om een grote dosis te nemen. Ik ben eigenlijk van plan om gewoon een hele kleine dosis te nemen, maar ik weet dat ook niet zeker, omdat ik er nog wat vragen over heb. De vragen over de drugs komen nu:

- Welke negatieve effecten kunnen 4fmp, vooral nadat het spul is uitgewerkt, met zich meebrengen? (bv: is er zoiets als een dinsdagmiddag-dip?)
- Zou ik het vaker gebruiken, hoe vaak per tijdseenheid is dat dan aangeraden zonder dat je de chemische processen in je hersenen in de war brengt?
- Kan het verstandig zijn om ipv zo af en toe gemiddelde doses vaak hele kleine doses te nemen voor niet een euforisch gevoel, maar gewoon een goed en positief gevoel?
S
SkanziLid
01-01-2024, 00:00
#2
Euh... bump

iemand?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt als een verkeerde oplossing als ik er mijn mening over mag geven. Oorzaken weet ik verder niet, maar je geeft aan in een neerwaardse spiraal te zitten en niet lekker in je vel te zitten, drugs is dan wel het laatste waar je aan moet beginnen. Met een dosis 4-FMP zul je waarschijnlijk wel in de feeststemming komen en blij zijn, maar de problemen waar je aangeeft last van te hebben, zullen daarna alleen maar groter worden.

Ik raad je dus ook absoluut niet aan om 4-FMP als oplossing te zien want in het begin lijkt het leuk, maar drugs is nooit de oplossing.

Verder de antwoorden op de vragen die je stelt:

- Welke negatieve effecten kunnen 4fmp, vooral nadat het spul is uitgewerkt, met zich meebrengen? (bv: is er zoiets als een dinsdagmiddag-dip?)
Klik om te vergroten...
Een dinsdagdip bestaat in mindere mate dan bij XTC. Verder denk ik dat als je al in een negatieve spiraal zit en depressief bent, dat nog erger gaat worden als het uitwerkt. Daarnaast kun je last hebben van vermoeidheid, zowel fysiek als geestelijk.

- Zou ik het vaker gebruiken, hoe vaak per tijdseenheid is dat dan aangeraden zonder dat je de chemische processen in je hersenen in de war brengt?
Klik om te vergroten...
4-FMP brengt zoals vrijwel alle middelen de processen in je hersenen direct in de war, daarom heb je ook een stukje herstel nodig achteraf zoals bij elke drug. Normaal gesproken zou ik adviseren er zeker een maand tussen te laten om goed te kunnen herstellen.

- Kan het verstandig zijn om ipv zo af en toe gemiddelde doses vaak hele kleine doses te nemen voor niet een euforisch gevoel, maar gewoon een goed en positief gevoel?
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je bedoelt het te willen gebruiken als zelfmedicatie? In dat geval is het antwoord heel duidelijk nee. Je zult waarschijnlijk vervallen in een verslaving als je het op die manier gaat gebruiken.

Ik wil je even heel erg duidelijk maken, houd drugs alsjeblieft recreatief en gebruik het alleen als je je goed voelt. Als je drugs op een andere manier gaat gebruiken, dus bijvoorbeeld als zelfmedicatie, dan ga je daar later spijt van krijgen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."