Euh... bump
iemand?
iemand?
Een dinsdagdip bestaat in mindere mate dan bij XTC. Verder denk ik dat als je al in een negatieve spiraal zit en depressief bent, dat nog erger gaat worden als het uitwerkt. Daarnaast kun je last hebben van vermoeidheid, zowel fysiek als geestelijk.- Welke negatieve effecten kunnen 4fmp, vooral nadat het spul is uitgewerkt, met zich meebrengen? (bv: is er zoiets als een dinsdagmiddag-dip?)
4-FMP brengt zoals vrijwel alle middelen de processen in je hersenen direct in de war, daarom heb je ook een stukje herstel nodig achteraf zoals bij elke drug. Normaal gesproken zou ik adviseren er zeker een maand tussen te laten om goed te kunnen herstellen.- Zou ik het vaker gebruiken, hoe vaak per tijdseenheid is dat dan aangeraden zonder dat je de chemische processen in je hersenen in de war brengt?
Ik neem aan dat je bedoelt het te willen gebruiken als zelfmedicatie? In dat geval is het antwoord heel duidelijk nee. Je zult waarschijnlijk vervallen in een verslaving als je het op die manier gaat gebruiken.- Kan het verstandig zijn om ipv zo af en toe gemiddelde doses vaak hele kleine doses te nemen voor niet een euforisch gevoel, maar gewoon een goed en positief gevoel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."