Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben van 't weekend behoorlijk uit geweest voor mijn doen denk zo'n 3 pillen onderhand zijn we al 4 dagen verder en ik sterf nog steeds van de pijn in m'n maag slikken doet pijn in me keel, en als ik een broodje eet lijkt het wel alsof je een groot brok ruw ijzer naar binnen slikt. Dit heb ik nog nooit meegemaakt met Xtc. En ik ben veel harder gegaan maar meer dan brandend maagzuur de volgende dag heb ik nooit gehad. Iemand anders wel is zo last van ze maag gehad ? nog tips afgezien van melk en rennie ?"