Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"GHB wiet hajs en DMT En het 1e wat ik daar van kan zeggen is OH MY GOD! zoals ik hier lees, roken sommigen het in een pijpje, ons werd verteld dat dit niet goed zou werken, toch lees k hier anders:P Wij hebben het in een flesje gerookt ( een inimini Pissang Ambon ) daar doe je Wolgaas in, maar alleen in het nekje van de fles. dopje eraf natuurlijk en onder het flesje een gaatje boren. Wij hebben een dosis genomen van 40mg. deze leg je op het wolgaas, en verhit alleen de nek van de fles, de dmt mag namelijk niet in direct contact komen met vuur dan is het weg ( nogmaals zo is het ons geleerd ) wanneer het witte poeder helemaal opgelost is, zet je wel het vuur rechtstreeks op de opening van de fles, en je blaast eerst alle lucht uit die je hebt, en begint de rook naar binnen te zuigen. Wat er dan gebeurd.............. MIJN GOD!!! je blaast de rook uit en het begint. Mijn ervaring was alle lichten uit, geen geluid en ogen dicht!.. ik begon heel erg te hoesten en het voelde alsof ik me zelf door ieder gat in mijn gezicht uitkotste mijn hele geest werd in een een poort gezogen die mij naar een tunnel leidde vol licht en gekleurde lampjes!.. vervolgens leidde deze tunnel me naar een ruimte een soort piramide maar dan liggend.. kan het niet anders uitleggen.. wat ik daar mee heb gemaakt en wie mij daar ontvingen.. de tering! het waren elfjes draakjes engelen en duiveltjes die door de kleuren die ik zag wat ik ook niet kan uitleggen:P intens en prachtig! ze verschenen raakte me aan en begonnen om me heen te dansen en te zwieren, later leek het als de oppergod van deze wezens in deze wereld afdaalde, me over het gezicht aaide en weer terug trok in de menigte van kleur en wezentjes.. de wensen danste lieten me het onwerkelijke zien en namen afscheid, zonder woorden maar je weet genoeg.. en laten je weten, "tot de volgende keer" wat een hemels gevoel, als dit het einde is.. dan echt! Mensen, je weet niet wat je mee maakt.. hier kan geen youtube filmpje van en DMT trip simulatie of iets tegen op, al kun je het er mee vergelijken! gewoon een keertje doen, er kan niemand zijn die dit niet leuk vind, als is het zo eng en spannend!.. wacht maar tot de wezentjes je aan de hand nemen en leiden door de wereld vol .... geen idee.. maar OH MY GOD! heaven op een andere manier i guess.. Peace! M"
"Het 1e wat ik er van kan zeggen is OH MY GOD! zoals ik hier lees, roken sommigen het in een pijpje, ons werd verteld dat dit niet goed zou werken, toch lees k hier anders:P Wij hebben het in een flesje gerookt ( een inimini Pissang Ambon ) daar doe je Wolgaas in, maar alleen in het nekje van de fles. dopje eraf natuurlijk en onder het flesje een gaatje boren. Wij hebben een dosis genomen van 40mg. deze leg je op het wolgaas, en verhit alleen de nek van de fles, de dmt mag namelijk niet in direct contact komen met vuur dan is het weg ( nogmaals zo is het ons geleerd ) wanneer het witte poeder helemaal opgelost is, zet je wel het vuur rechtstreeks op de opening van de fles, en je blaast eerst alle lucht uit die je hebt, en begint de rook naar binnen te zuigen. Wat er dan gebeurd.............. MIJN GOD!!! je blaast de rook uit en het begint. Mijn ervaring was alle lichten uit, geen geluid en ogen dicht!.. ik begon heel erg te hoesten en het voelde alsof ik me zelf door ieder gat in mijn gezicht uitkotste mijn hele geest werd in een een poort gezogen die mij naar een tunnel leidde vol licht en gekleurde lampjes!.. vervolgens leidde deze tunnel me naar een ruimte een soort piramide maar dan liggend.. kan het niet anders uitleggen.. wat ik daar mee heb gemaakt en wie mij daar ontvingen.. de tering! het waren elfjes draakjes engelen en duiveltjes die door de kleuren die ik zag wat ik ook niet kan uitleggen:P intens en prachtig! ze verschenen raakte me aan en begonnen om me heen te dansen en te zwieren, later leek het als de oppergod van deze wezens in deze wereld afdaalde, me over het gezicht aaide en weer terug trok in de menigte van kleur en wezentjes.. de wensen danste lieten me het onwerkelijke zien en namen afscheid, zonder woorden maar je weet genoeg.. en laten je weten, "tot de volgende keer" wat een hemels gevoel, als dit het einde is.. dan echt! Mensen, je weet niet wat je mee maakt.. hier kan geen youtube filmpje van en DMT trip simulatie of iets tegen op, al kun je het er mee vergelijken! gewoon een keertje doen, er kan niemand zijn die dit niet leuk vind, als is het zo eng en spannend!.. wacht maar tot de wezentjes je aan de hand nemen en leiden door de wereld vol .... geen idee.. maar OH MY GOD! heaven op een andere manier i guess.. Peace! M"