Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een man van 50 jaar oud, en woon zelfstandig met mijn Hond. Afgelopen Zondag een trip voorbereid van eigen gekweekte paddos. De hele ochtend niets gegeten en s middags om 14:00 ben ik gaan innemen. Gedroogde PE. Afgewogen een kleine 10 gram droog. In de blender met een geprakte citroen. Dit prakje een 20 minuten laten intrekken, en toen met frisse tegenzin dit papje naar binnen gelepeld. Mijn god.Binnen 15 minuten kwam het gevoel al opzetten. De grond verdween letterlijk onder mijn voeten en ik ben diverse keren out gegaan. Mijn hond heeft me een aantal keren wakker geblaft. Dit was de zwartste trip uit mijn leven, kan me dan ook weinig meer herinneren dan dat ik dankzij mijn hond en door mezelf aan te raken ik weer enigzins bij zinnen kwam. Wat ik wel kan herinneren is dat ik heb zitten brabbellen gelijk een idioot. Psychotisch ben ik in het donker weer langzaam bij zinnen gekomen. Het enigste wat ik kan uitbrengen, is goedendag. Wat ben ik blij dat ik weer bij zinnen ben. Heb me door god en iedereen verlaten gevoelt, en heb nu het besef dat er gewoon niks is na de dood. Nu twee dagen verder, ben ik nog aan het bijkomen van deze bizarre ervaring. Vraag me alleen af is het de combinatie met citroen, wat de psylocibine omzet in psylocine. Of is het toch de dosering van een 10 gram droge paddos? Ik ben een ervaren psychonaut, en heb nog nooit een Bad Trip ervaren. Maar deze wil ik niemand toewensen. Hoelang zou ik moeten wachten op een herhaling."
"Bedankt voor jullie reacties. Denk ook dat het mijn fout geweest is. Weet het eigenlijk wel zeker. Heb altijd de paddo s 20 minuten laten trekken in heet water, tegen de kook aan. Door een theezeef gegoten. En daarna weggegooid. De Psylocibine vermindert door verhitting. Dit met die citroen is veel economischer. Haha. Ga over een paar weken opnieuw een reisje maken met dezelfde PE met 2 gram in een citroen. Eerst weer zorgen voor een goede setting, en ben nu eigenlijk minder bang voor een eventuele bad trip. Die les heb ik nu inmiddels wel geleerd. Foei respect gekregen voor die kleine rakkers."
"Ik heb anders net een hele bad trip achter de rug. Na een tiental plezierige. Foei dan weet je weer dat die Paddos respect afdwingen."
"Eerste keer Lemon. Daarvoor altijd zoals beschreven in mijn vorige bericht. Ik heb nu nog steeds dat ik een aantal keren per dag zeg. Foei foei, zo hard ben ik nog nooit van mijn ego vertrokken. Compleet van mijn padje af. Het enigste wat me nog bijstaat is dat gebrabbel. En heel diep van binnen het besef dat er helemaal niets is, en er zal ook nooit iets zijn. Beangstigend. Nee niet voor mij. We zijn helemaal niet zo belangrijk, als we zelf ook menen te zijn. Als er niets is, is er ook niets belangrijk. Goed voor jezelf en de ander zorgen is mijn conclusie uit deze ervaring geworden. Gelukkig moet ik nu lachen om mijn onverschilligheid."
"Ik ben niet bang van het niets. Meer bang ben ik van mijn, ons ego. In het dierenrijk komt dit alleen voor bij de mens. Mijn hond herkend zichzelf niet in de spiegel. De natuur is onverbiddelijk kei hard. Maar wel eerlijk. Wij mensen houden onszelf voor de gek."
"Bij Paddo s gaat dat volgens mij niet op. Je moet meteen de juiste dosis hebben. Ik ben altijd teleurgesteld als ik mijn dosis te laag heb ingeschat. Heb ik meer zoiets van zonde van de voorbereiding en de setting. De juiste diepte bereik ik slechts een of twee keer per tien trips. Die standaard trips met de bekende fases zijn altijd voorspelbaar. Dit omdat je net te weinig hebt ingenomen. Ga je diep, dan ga je vaak net iets te diep. Dat is tenminste mijn ervaring. Diep gaan en het daarna nog precies weten te herinneren is meer geluk dan dosering"
"Wauw, vandaag weer gegaan met 1.5 gr en de citroen. Geweldig door een heel even donkere periode, kreeg ik plots het Eureka ogenblik. Mijn jaar kan niet meer stuk. Heb respect voor onze gemeenschappelijke vriend, en hij geeft je veel meer dan dat terug. Iedereen een geweldig 2016 van uit mijn hart gemeend mensen Geweldige zaterdag"
"Misschien een tip voor de volgende keer. Niet te vaak met de plantenspuit en de growbag dicht houden. Lijkt echt op teveel water."
"Ik heb altijd Diazepam bij de hand. Is een veilig universeel middel. Ben zelf geen voorstander van het recreatief gebruik van dit middel. Gewenning en verslaving zijn voor benzo s en vooral het langwerkende Diazepam een gevaar."
"Ik kan je alleen maar mijn methode vertellen. Om een lang verhaal kort te maken. Stop met het roken van wiet. Veel te hoog THC gehalte. Ga Hasj roken. CBD fokt je niet zo op. Steeds mindere kwaliteit Hasj. Maakt stoppen een stuk makkelijker. De huidige wiet valt naar mijn mening onder de hard drugs. THC gehaltes bovende 10% maken je kompleet psychotisch en paranoia.Wiet is verdriet. Hasj roken is een eerste stap. Ik heb 30 jaar lang dagelijks flink geblowd, en ben nu zelfs ook al een paar jaar van de nicotineverslaving af. Wens je veel succes en sterkte toe."