Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Daan007 zei: Beste, Ik ben oozoek naar een drug / research chemical die voor een uur of 4 een heerlijke roes geeft en waarvan ik mellow en rustig wordt in mn hoofd . Oxycodon is ok.. maar vind ik vrik kort en merk dat ik in het verleden steeds hogere disis nodig had voor die roes. Iemand die betere vervangers weet? Graag wel met wat onderbouwing! Voorkeur van duur (piek) circa 3-6 uur. Mag er iets slaperig van worden (lieber niet), lekker mellow en relaxed, met een lekkere roes, maar niet Té, zoals LSD. Dat hoef ik echt niet. Maar GEEN (geen wiet, daar wordt ik para van). Iemand ervaring met Fentanyl? Alvast bedankt Daan Klik om te vergroten..."
"Ik gebruik Fentanyl pleisters en smelttabletten als pijnstiller want ik heb alvleesklierkanker. Ik ben ook ongeveer dertig jaar verslaafd geweest aan heroïne. Op het moment gebruik ik naast de Fentanyl ook methadon. Als roesmiddel ben ik niet onder de indruk van Fentanyl. Men zegt dat Fentanyl sterker is dan heroïne, maar heroïne gaf mij een veel grotere kick dan Fentanyl. Niet alleen groter maar ook prettiger. Ik hoop dat je hier iets mee kan"