Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Hoe gaat het met je? @Pleuny Klik om te vergroten... Ja Pleuny. Tell us"
"Pleuny zei: Ik ga voorlopig geen g meer aan raken , moet er niet aandenken om weer irritante rebound te ervaren na enkele dosisen , fuck dat . De magie van ghb was al jaren weg voor mij , alleen het bleef het anti depressiva effect en anti angst effect behouden ik gebruikte het puur voor dit en alleen dit . Klik om te vergroten... IK herken Dit.., zterkte schatt"
"Wat een goed en leuk idee! Maak er ook 1 voor iPhone 🙌🏻🥰"
"Pleuny zei: Hallo allemaal, Ik zit er maar , maar is best wel pittig . Ik heb behoorlijk paniek, ze hebben me ingesteld op 10ml dit doen ze dus altijd. Net met 3ml ofzow omhoog gegaan . Alles komt wel op me af , ik hoopte hier minder angsten te krijgen maar man man ben heel erg onrustig . Zal de eerste dag natuurlijk het moeilijkst zijn. Verder redelijk dooie boel hier helaas . De ghb is ook anders hier , ander soort effect lijkt wel . Dosering gaat waarschijnlijk nog omhoog . Ik heb aangegeven dat ik mega paniek stoornis heb , ze behandelen hier heel goed . Personeel is top ! Klik om te vergroten... Sterkte!"
"Sonja66 zei: Ik slik al een tijd phenibut. Dit werd steeds meer, zit nu op 6gr per dag. Heb verschillende keren geprobeerd te stoppen, afbouwen, maar kreeg verschrikkelijke ontwenningsverschijnselen. Baclofen krijg ik niet van mijn huisarts. Iemand tips? Klik om te vergroten... Hooii, Hoe gaat het nu met je? Al gelukt met afbouwen of iets in die richting?"