Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke dan De laatste 2 slik ik omdat ik bang ben dat ik het relaxte gevoel kwijt raak. Anders duurt het ook iets korter, ik merk er verder bijna niets van"
"Een vraagje Meestal slik ik ongveer 4 pillen op een avond, maar ik slik deze dan niet in 1 keer, meestal ieder uur 1. Maar meestal merk ik niets meer van de laastse 2 pillen. Is het zo dat als je 4 pillen slikt je ook 4x lekkerder voelt? Of kan je ze beter in 1 keer sllikken? Kus Sindy"
"Ik denk ook dat inderdaad je lichaam er aan gewend raakt. Helaas... Maar dat tijdje stoppen is best een leuk idee, maar je moet het wel kunnen, mij is het niet gelukt."
"XTC Beste Susan, Ik gebruik ieder weekend XTC pillen, altijd verschillende. Ik gebruik er meestal 4 per avond. Ik voel meestal iets na een half uur of een uur. Ik begin het koud te krijgen, voel me licht en ik hoor anders, heel relax. Je krijgt energie zin om te bewegen. Ik drink er meestal wel alcohol bij. Hoe lang het werkt, ja das verschillend ligt aan de pil, de ene is beter dan de andere. Als ik ga stappen neem ik ze meestal rond twaalf uur s'nachts en dan voel ik het tot ongeveer 10 uur s'ochtends, als ik tot zo laat ga stappen. Hoe voel ik mij erna: KUT, ik voel me dan kapot, mijn kaken doen zeer (van het kaugom knauwen) en een rot gevoel, krijg dan geen hap door mijn keel. Maar het gevoel van XTC kan ik niet beschrijven, het is geweldig, je leeft in je mooie eigen wereldje, durft alles het is gewoon super! Ik zou er ook nooit mee stoppen. Ben begonnen op mijn 14e en ben nu bijna 23! Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt, als je nog meer vragen hebt dan mag je ze altijd stellen! Sindy"