Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoihoi, Zoals de titel zegt heb ik een hele lage tolerantie voor mdma. Als ik meer dan 100mg (dit is een vrij lage dosis voor een heel festival als ik lees wat andere nemen) neem ben ik oprecht een hele week beroerd en ziek. En dit is op festivals soms best vervelend aangezien deze vaak lang duren en ik wel die hele tijd wil genieten. Maar vaak houd het feestje voor mij al op voor de avond begint. Want dan zit ik al aan mijn max dosis. Ik probeer mij aan de dosis te houden die bij mij past en dit is met mijn lengte/gewicht ongeveer 150 mg. Maar dit is dus lastig te verspreiden over festivals die lang duren. En daarom kan ik nooit een heel festival genieten want als ik meer neem ben ik dus mega beroerd! En neem ik niet meer bij. Vaak ga ik s'middags naar een festival en neem dan een halfje en 2 uur later nog een klein kwartje. Maar dit is dus wel rond 8 uur uitgewerkt en dan neem ik niet meer bij. Naar huis gaan wil ik dan ook niet omdat mijn vrienden wel altijd door knallen tot het eind (11 uur meestal) Mijn vrienden hebben nooit ergens last van en kunnen zo 4 pillen achterover slaan en de volgende ochtend vroeg naar werk bij wijze van. Verder bereid ik mij ook goed voor op gebruik dmv groente ,fruit eten, sporten, slapen etc. En ook na gebruik neem ik extra vitamines maar dit lijkt vrij weinig te helpen. Ook laat ik minimaal 3 maanden tussen gebruik zitten. Dus nu is eigenlijk mijn vraag: zijn er tips hiervoor? Ik wil niet perse mijn tolerantie verhogen maar ik wil mijn gebruik zo indelen dat ik gewoon een heel festival door kan met mijn max dosis. Wellicht een andere drugs proberen dan X? Of een combo van X met iets anders waardoor ik wat langer door kan? Alvast bedankt"
"Boyman zei: Hey! Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de effecten van XTC! Heb je toevallig wel eens 6-APB geprobeerd? In mijn ervaring is dat een stuk milder en duurt het veel langer, maar zijn de goede effecten heel vergelijkbaar. Klik om te vergroten... Nee nog nooit gedaan! Ik zal me hier eens over inlezen"
"Eik zei: Zelf ben ik voorstander van 2/3 of zelfs 3/4 meteen in het begin te nemen. En dan vrij snel (na 1,5 of 2 uur al) het restje bij te nemen en daarna te accepteren dat dat het was. Dit is ook de manier waarop A. Shulgin, die de stof ontdekt heeft, adviseerd om het te gebruiken. Klik om te vergroten... Ik zal ook kijken of mijn dosering vershil geeft! En inderdaad anders helaas accepteren"
"Hii, Ik heb in de coronatijd 2x XTC thuis gedaan. En het viel me op dat ik thuis heel chill ben aan de X, bijna slaperig zelfs? Nu is dit ook wel prettig opzich maar ben van plan het volgend weekend weer te doen en wil nu toch wel weer actief en praterig zijn. We hebben altijd gwn techno opstaan maar toch is iedereen wat slomer als op een festival. Wat ik ook wel snap aangezien we gewoon thuis zitten maar ik mis toch wel het energieke van X! ik gebruik niet vaak en er zitten altijd meerdere maanden tussen. Ook zijn de pillen getest en zijn ze niet extreem sterk of iets rond 180/200 Dus heeft iemand tips om niet te gaan bank hangen volgend weekend? Misschien een spel spelen of energy drinken ofzo? wahaha. We zijn niet van plan drugs te combineren dus dingen zoals speed zijn uitgesloten haha! Alvast bedankt"
"@Eik de setting is altijd met een groepje vrienden. En het is natuurlijk heel anders dan op een festival! Misschien toch maar proberen te dansen thuis , en idd is het ook gezellig om gwn lekker te chillen"
"@Flualhamdulillam whaha jaa we hebben sws licht projectoren en goede boxen dus in die hoek zitten we goed"
"@Mrloverdj Jaa we beginnen altijd met een kwartje en nemen om de paar uur een kwartje bij"
"@Mrloverdj Ja begin eigenlijk altijd wel met een kwart, neem dan meestal een uurtje later nog eentje omdat die ene kwart net te weinig is zeg maar. En daarna gwn bijnemen met kwartjes ook. Zou ik met een hogere dosis moeten beginnen anders?"
"Oh dankjewel! Ik ga er ff naar kijken idd @Flualhamdulillam hoe doe jij het met bijnemen en 1e dosering?"
"@Flualhamdulillam ik ben 1.68 en 65kg dus ik denk dat een hele too much is in 1x🤣 maybe een halve dan. En wat je schrijft had ik precies ook dat het op het einde meer 'leeg' wordt. Moet echt gaan kijken naar een doseringplan als ik je verhaal zo lees! ik doe het ook een beetje op gevoel nu, als het wat minder wordt neem ik wat bij etc etc"