Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo 1 a 2 keer per maand heb ik een feestje waarbij ik de volgende middelen gebruik: 2x kwartje XTC, 5x 2ml GHB en een paar ballonnen. Dit feest duurt dan de avond en hele nacht. Tot voorkort ging dit zonder problemen. Sinds vier maanden echter heb ik last van slapeloosheid... De eerste nacht na gebruik gaat prima. De tweede en derde nacht doe ik echter geen oog dicht. Voorbeeld: Vrijdag nacht doorhalen Zaterdag nacht slaap ik prima Zondag en maandag niet Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd om toch in slaap te komen, als: 5htp, melatonine, slaaptabletten, wietolie. Helaas werken deze niet. In plaats van xtc heb ik ook mdma geprobeerd, om van de speed af te komen. Dit werkt ook niet. Ik ben op de hoogte van de oplossing, niet meer gebruiken... Maar ben vooral nieuwsgierig naar ervaringen van anderen en andere oplossingen. Wie kan mij helpen? Mvg shorty"
"Bedankt voor alle reacties en excuus voor mijn late berichtje terug. Als ik vrijdagnacht wap, gaan we soms smorgens ff naar bed en soms trekken we t door tot zaterdagnacht. In beide gevallen slaap ik zaterdagnacht goed. Ik heb sinds een paar weken nieuwe xtc. Slapen lijkt beter te gaan. Kan dit?"