Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, ik was vorige nacht op een feestje op zoek naar keta, maar het enige wat er te verkrijgen viel was vanilleketa (keta lichtelijk versneden met vanille). Ben nog nooit zwakke vanilleketa tegengekomen dus heb me dan maar 1,5gr gekocht Dus voor het binnen gaan 4 sleuteltjes K gedaan, beetje wankel naar binnen gewandeld en 1 van de ziekste avonden van men leven gehad. Heb de ket tussen 22u en 9u opgesnoven, met hier en daar wat jointjes, vodka-sprite, 2 xanax-pilletjes en een paar dipjes mdma... Man, wat een VAGE nacht! Erna door de keta geen last van de morning-after Zag er wel vrij slecht uit Laat je dus niet afschrikken door ketamine versneden met vanille! De doorloop is nog lekkerder dan met gewone keta en de grote kans is er dat het nog steeds goede kwaliteit is"
"Blijkbaar heeft de kristalketa zijn comeback gemaakt Iedereen terug blij"
"De gewone "staafjes"-ket is inderdaad een marteling om aan te geraken Heb ook al meermaals vanilleketa gekocht in Antwerpen en Gent, en ben er vrij tevreden over. Geen brandend gevoel in de neus, nog steeds gewenste keta effect (of dit merk ik gewoon niet door te combineren met andere dingen, kan ook )"