Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wollukker zei: Ah mooi, dan heb ik er overheen gelezen. Lengte betekent niet zoveel. Er wordt vrijwel altijd gerekend met aantal mg per kg lichaamsgewicht. Ik adviseer je echt dit even grondig door te nemen: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Ik zou dan als eerste dosis 80mg nemen (1mg/kg), en 40mg bijpakken. Of nét even iets meer met 90mg + 45mg. Is wat makkelijker te doseren met jouw pil (halfje + kwartje). Je zit dan nog steeds safe, en zal meer nut hebben dan 2 kwartjes. Die voedselvergiftiging zal niet geholpen hebben nee.. Klik om te vergroten... Dankjewel voor de informatie! Alleen ben ik nu beetje huiverig voor de 2de keer of ik dan weer geen love gevoel ervaar en misselijk en dizzy word, mijn vriend zegt dat de 2e keer beter word denk jij dat ook??"
"Hai, Ik weeg momenteel 80kg, maar de pil was getest op 180 en heb daarvan 2kwartjes op, is dat dan te weinig??"
"Sher_x zei: Hai, Ik weeg momenteel 80kg, maar de pil was getest op 180 en heb daarvan 2kwartjes op, is dat dan te weinig?? Klik om te vergroten... Ook ben ik 1,62 dus niet heel groot, wat zou voor mij dan een goeie eerste dosering zijn? Ook heb ik vrijdag een voedselvergiftiging opgelopen waar we later achter zijn gekomen dat werkt denk ook niet helemaal mee.."
"Sher_x zei: Dankjewel voor de informatie! Alleen ben ik nu beetje huiverig voor de 2de keer of ik dan weer geen love gevoel ervaar en misselijk en dizzy word, mijn vriend zegt dat de 2e keer beter word denk jij dat ook?? Klik om te vergroten... Een uur na me eerste kwartje kwam de misselijk heid opzetten en voelde me eigenlijk beetje "dronken""
"Lemmy zei: Realiseer me nu dat het al 2,5 jaar geleden is sinds ik laatst een pilletje nam. Helaas was het dan nog eens een slecht ook. Klik om te vergroten... Vertel??"
"Komt het love gevoel direct als de xtc inslaat?"
"Miraculeus zei: Dit is voor iedereen anders en ligt helemaal aan set, setting en dosering, kan niemand je zeggen! Klik om te vergroten... Ah okee dankjewel, maar het zou er wel moeten komen of kan dat ook verschillen?"
"Miraculeus zei: Sommige mensen ervaren alleen een super goed gevoel in hun lijf, anderen willen alleen maar knuffelen of praten met andere mensen. Je kunt het omschrijven als een 'love'-gevoel, maar niet bij iedereen voelt dit natuurlijk exact hetzelfde. Dus hoe het bij jou voelt, daar kom je alleen achter door het een volgende keer, met de juiste voorbereiding, te gebruiken. Klik om te vergroten... Jaaa precies, okee dankjewel voor je uitleg! Hoe was jou eerste keer?"
"Dick_van_Leeuwen zei: Het Love gevoel (denk dat je hier euforie mee bedoelt), komt bij mij alleen opzetten als ik echt in een perfecte state of mind ben. Als ik bijvoorbeeld een stressvolle periode achter de rug heb en ga ontladen op een feest is er geen love-gevoel. Ben ik een weekendje op Ibiza met mijn partner en ga compleet ontspannen iets nemen dan is het net dat liedje, jij krijgt die lach niet van mij gezicht Klik om te vergroten... Ah ja precies, bij mij was het ook allemaal wat gestrestt omdat het de eerste keer was dus heel bang.. Wel vond ik knuffelen heel fijn en moest even lachen maar dat sloeg snel om omdat ik me misselijk en dizzy voelde bedankt voor je berichtje! Hoe was jou eerste keer?"
"Hallo allemaal, Sinds ik xtc gebruik merk ik dat ik er elke keer snel uit ben, terwijl ik gewoon op de zelfde tijden als mijn vriend neem en hij blijft er wel heel lang in zitten, weten jullie hoe dat komt of? Iemand dit ook meemaakt?"