Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kom om in de Ritalin, voorraad groeit explosief haha"
"Hoeveel Ritalin moet je slikken/snuiven voor het een bepaald effect geeft? Ik gebruik Ritalin nu al een beste tijd (Dokters Recept) en krijg af en toe wel eens de vraag of ik verkoop. Ik vraag me dan af hoe mensen het gebruiken tijdens feesten o.i.d. Ik weet dat studenten het gebruiken om beter te kunnen concentreren maar wie weet voor welke doeleinden nog meer? Greetz, Shenke"
"Woezoe zei: 30 mg is meestal een goede hoge dosis voor beginners waar het eigenlijk niet voor bedoeld is. Klik om te vergroten... Thanks voor je reply.. gebruik het zelf waar het voor bedoeld is maar was wel even nieuwsgierig."
"Methylfenidaat valt onder de opiumwet. Is het dan ok?"
"Roygbiv zei: Nouja, 'pure speed' zou ik niet zeggen, maar de effecten lijken wel heel erg op elkaar. Ik ben niet super ervaren hiermee, dus excuses als het heel dom klinkt.. :P Ik heb één keer een sleutelpunt speed gesnoven, dus heel kleine dosis, om een beetje gezellig en wakker te blijven op een festival. Ging prima, gewoon lekker scherp en actief, moeheid ging weg, ik kon nog even doordansen/lekker lullen met iedereen, en aan het eind van de nacht kon ik gewoon goed slapen. Vandaag heb ik voor het eerst Ritalin geprobeerd via een vriend van mij die ADD heeft. 1 pilletje van 10 mg geslikt, vanwege ontzettende drukte met tentamens. Ik wilde het eens proberen omdat je er beter door schijnt te leren. Ik ging in de bieb zitten, en na een half uurtje begon het vrijwel exact hetzelfde te voelen als de sleutelpunt speed. Ik zat op m'n stoel, inderdaad als een malle dingen te leren en op te zoeken op mijn laptop voor mijn werkstuk, en toen voelde ik het lichamelijk nog niet echt. Toen ik even naar de WC liep meteen zo'n speedy tintelgevoel, rode wangen, beetje trillende handen en hogere bloeddruk enzo. Had tijdens mijn loopje bijna zin om een dansje te doen, haha. Dus ja ik schrok wel even hoe sterk het was! Komt misschien ook omdat ik erg klein en dun ben, ik weet het niet.. En dat dit gewoon aan 'drukke kindjes' vanaf 6 jaar wordt gegeven, rare gedachte.. Dusja, heb wel een beetje het idee dat het behoorlijke rotzooi is, maar als mensen met ADD/ADHD er veel hebben is het natuurlijk mooi meegenomen. Klik om te vergroten... Heb er mega voorraden van liggen, ik gebruik het dagelijks wegens mijn ADD. Bij gebruik ervaar ik een enorme rust in mijn hoofd en ben ik beter in staat te leren, gesprekken te voeren en natuurlijk een stuk vrolijker. Vrienden van me komen wel eens wat bij me halen, ze krijgen meer energie en kunnen beter concentreren. Het kan bij sommige mensen averechts werken dus het is altijd even proberen en de bijwerkingen overwegen bij veelvuldig gebruik."