Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Jellie, Ik ken jouw probleem! Ben zelf ook verslaafd. Nog steeds maar ik ben ervoor in behandeling. Ik ken de tramadol. IK slikte elke dag 28pillen tramadol van 50 mg, dus dat is 1400 mg per dag(dat was niet omdat ik pijn had, maar bij omdat je bij zo`n hoge dosering in de 7de hemel bent) en heb ernaast nog meer rotzooi gebruikt om het effect te versterken. Ik ben nu ook aan het afbouwen maar dat gaat heel moeizaam, heb heel zware afkickverschijnselen gehad. Maar goed dat is logisch als je ziet hoeveel ik slikte. Maar goed hoop dat het jou wel lukt, laat het niet zover komen als waar ik nu ben. Want het gaat heel makkelijk. Ik ben vanaf mn 14de verslaaft en ik ben nu 20. Op de hoeveel per dag zit jij nu precies? Groetjes Shelena"
"aan.....(moest er nog bij) Weinig geslapen want ben zelf nu van die opium rotzooi aan het afkicken. Maar goed als je het zelf kan maken iss dat wel mooi...ipv die andere opiumrotzooi"
"He jellies, ik kom aan die tramadol via mijn verslavingsarts en door te bestellen. Ik heb het ook dus steeds verhoogd om hetzelfde effect te blijven houden vandaar dat ik dus op die 28 pillen zit, maar ik kan er wel tegen omdat ik het al zo lang doe. Voor een ander zou dit al een overdosis zijn. En hoi tramadol...je doet er goed aan om naar die iriszorg te gaan. Ik heb na jarenlang gebruik ook maar eens bij de verslavingszorg aangeklopt. Blijf volhouden en niet verhogen, want dan ben je al helemaal ver van huis. En ik weet wat je bedoelt met die afkickverschijnselen, die zijn heel erg ja. Maar goed je hebt al een stap in de goede richting gezet en nu maar hopen dat het alleen maar beter kan gaan met jou...maar ook hetzelfde geldt voor jou jellies. Heb jij al hulp gezocht???"
"Ja heb een paar mooie papaverplanten in mn tuins staan...dacht er zelf ook"
"Yo Echelon Ja hiermee bedoel ik je bent dan niet afhankelijk van anderen...Als ik het zelf zou kunnnen maken zou ik zeker wel gebruiken. Maar ben nu aan het afkicken omdat drugs die je koopt van andere niet oneindig is...als je geen geld ook geen drugs dus. Ik ben helemaal bankroet en zit gewoon zwaar in de schulden. Ik zit nog in een periode van het afkicken waar ik nog steeds heeeeeeeellll erg snak naar opium. Ik weet niet hoelang deze fase zal duren...maar goed moet zelf sterk blijven want het brengt uiteindelijk alleen maar narigheid met zich mee. Maar ja neem mij oook niet zo serieus joh ik ben een verslaafde die van der verslaving af wil of niet ....ik weet het niet ik zit in een rare periode in mijn leven omdat ik voor het eerst een beetje nuchter ben na jarenlang gebruik en ik wil gewoon weer high worden omdat het gewoon zo raar is om zo nuchter door het leven te gaan. Maar goed alles went zeggen dus dit hoop ik ook Maar goed misschien zal ik het wel ooit gaan beseffen dat ik er goed aan doe om af te kicken...want ik geloof er niet in dat ik gelukkig kan worden zonder opium omdat ik me nu echt zwaar klote voel..heb zware afkickverschijnselen gehad en ben nu beetje aan het bijkomen maar het geestelijke is het moeilijkste gedeelte...dat lichamelijke is keiheird op je tanden bijten en dat is daarna wel weer weg. whahaaa ik word helemaal emotioneel daarboven johhh t was niet eens mn bedoeling om zo een heel verhaal op te hangen ...maar goed ga het toch lekker postennn"
"He Echelon, ja bedankt voor je reactie. Wat goed van jou dat je helemaal clean bent. Nou goed niet helemaal clean maar je hebt het in de hand. Hoe heb jij dat gedaan>?? Gewoon cold turky afgekickt of andere vervangende middelen gekregen zoals methadon en die dingen?? Anyway nog bedankt voor je tip"
"Wat leuk joh dat je gewoon op reis bent gegaan. Ja lijkt me heeerlijk om een wereldreis te maken. Maar je bent thuis wel eerst cold turkey afgekickt voordat je aan die reis begon toch lijkt me?? Ja en ik snap heeelll goed wat je bedoelt met dat je omgeving het moeilijk maakt om geestelijk clean te worden. Misschien moet ik dat ook maar eens doen....eerst gewoon cold turkey afkicken en daarna lekker op reis gaan."