Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeiemorgen ik heb gister avond een pinkie met pep op en daarna nog 3 niet te grote sleutels gewoon normaal nou had ik rond 22:15 de laatste op en alles ging gewoon lekker en chil zoals ik vaker trip. Rond kwart over 12 kwam me broer met een jonko aan een Assie dus had daar van mee gerookt maar 5 poffies omdat ik dacht is het wel verstandig. Ik bleef gewoon lekker gaan alleen kreeg een kwartier na die joint zin in meer pep maar voor de pep was op. Rond 3 uur lag ik al een tijdje in me bed maar begon echt heel erg te zweten erger dan normaal zo bleef dit wel een tijd door gaan na tijdje moet ik plassen en ik stond op en begon nog erger te zweten en super draaierg echt heel veel tintelingen en ook een beetje zwart voor me ogen dus ik ging weer zitten en ben daarna rustig opgestaan en alsnog naar de wc gegaan alsnog heel erg draaierg enzo. Ander half uur later begon ik me misselijk te voelen en te zweten en te doen ben toen over mijn nek gegaan. Zo heb ik denk ik wel 2 uurtjes gezeten alleen niet meer overgeven toen moest ik weer naar de wc ik heb denk ik wel 50 min op de wc gezeten om dat ik dacht dat ik flauw zou vallen als ik zou op staan. Ben ik naderhand toch snel naar me kamer gelopen wat gedroken en gelijk weer op bed gaan liggen 10 minuten later trok de hoofdpijn misselkheid en druk in me maag weg ik voelde me super chil en alles een uurtje later gaf ik opeens over uit het niets ik voelde me goed en geen hoofdpijn niks. Hier was ik ongeveer 6-7 uur aan het trippe na de laatste sleutel toen begon ik na een halfuurtje opeens schimmen te zien en begon precies het zelfde te trippe als hoe ik normaal over een hele nacht trip maar ze zeggen dat speed ongeveer 5-8 uur werking heeft maar 10 uur na laatste sleutel tripte ik nog steeds het zelfde met schimmen enz ik was al wel een stuk suffer en wel al wat minder gefocusd maar space nog steeds zo begon de trip na 10 uur wel minder te worden en het is nu bijna 12 uur na de laatste sleutel en heb nu alleen nog een beetje space gevoel en ben nog best focus mode maar zit nu meer in de aftertrip."
"He allemaal ik heb 3 keer pep gedaan had de 1ste keer een kleinelijn genomen voelde niet heelveel. 2e keer iets meer voelde wel dat ik wat gebruikt had maar het was niet super erg. De laatste keer ik zei tegen me maat ik snap niet wat mensen nou leuk vinden aan pep hij zei dan moet je meer nemen. 1ste lijn was een aardig dikke lijn voelde hem in de tussentijd wel opkomen maar niet echt super erg. 2 uur later klein beetje er bij was aardig aan het trippe maar niet helemaal weg toen heb ik een 3e lijn genomen savonds en was aardig aan het trippe maar voelde me erg kut vooral pijn in me buik enzo. Van 20:00 tot 02:00 zitten space en erg veel hoofdpijn misselijk had in de tussentijd ook al overgegeven. Ik was om 0:30 op de hoek van me bed gaan zitten omdat ik echt misselijk was om 2:00 begon ik echt te trippe niet normaal mijn handen kon ik niet meer bewegen ik kon mij zelf niet onder controle houden vrienden gevraagd wat ik moest doen tot rust komen en hun hebben mij tot rust gekregen en vermoede van een pygosche. om 3:00 was ik weer aardig rustig maar opeens begon ik mij zo super actief te voelen en ik begin helemaal spacey te voelen ik begon dingen te zien het begon met witte vlakke die opeens voor me ogen schoten en hoe later het werd hoe vetter de haluzinaties het werd steeds realistischer. Heb wel een bloedziekte hemofolie dus mijn bloed is en stuk dunner. Alleen ik vraag me af hoe het kan dat ik mij eerst 6 uur slecht voel en alleen beetje space en pas daarna heleaam goed ga. Had ongeveer 0.6 gram over de hele dag op. Had ook niet echt goed gegeten deze dag maar dat is wel 1 van de redenen. Maar voor de rest? Wie weet wat meer. (Het is nu 4:23 En voel mij nu echt lekker)"
"Hallo ik ben al een hele tijd geleden slecht gegaan op xtc ik begon anderhalf jaar terug voor de eerste keer aan xtc. Was groot sucess en zo daarna nog een paar keer geslikt nou ben ik een maand of 2 geleden voor de eerste keer gaan kotsen van xtc het xtc gebruik in mijn vriendengroep is erg hoog 1 keer in de 2 weken en dan 3 Pille per persoon. Dan ga je automatisch mee doen maar ik ben nu echt al een paar keer fout gegaan op xtc waar door ik moest overgeven. Ik had bepaalde manieren getest om te kijken waardoor het kwam alleen ik reageerde slecht en me vrienden wel goed. Dus had besloten om helemaal te kappen met xtc. Nou heb ik een tijdje terug voor de eerste keer een lijntje speed genomen en ging goed. Nou heb ik gister over dag een best dikkelijn genomen en 2 uur later nog een beetje bij genomen. Toen hebben we savonds nog andere speed gekregen en heb daar ook nog wat van op. Na een paar was allebei erg sterke speed heb over de hele dag iets minder dan 1 gram op. Alleen moest ik hier van ook overgeven en een tijdje terug ook van de truffels overgeven. Ik heb wel een bloedziekte hemofolie dus als ik een wondje heb stolt het minder snel waardoor het langer bloed dus dunner bloed heb dan een normaal persoon. Slikte 5 weken terug ook medicijnen maar ben daar toen mee gestopt. Iemand enig idee hoe dit kan komen. Van de xtc snap ik wel dat ik slecht ging omdat er online staat dat je het best 1 keer in de 3 maanden kan gebruiken maar bij ons wel echt veel te veel was. Voor de rest wel meerdere keren geblowt maar geen andere drugs."
"LEES DIT vOOR EEN HEEL VET TRIP REPORT !!! Wel erg lang maar is het waard. Beste mensen een tijd terug had ik van iemand onbekende groen gele smileys gekocht. Zijn niet bekend in Nederland op de markt en ook niet getest. Toch had ik er maar een gehaald bij hem. Mijn trip report. Rond 23:15 op 6 feb dropte ik mijn eerste kwartje. (Heb voor dit kwartje al ander Half jaar niet meer gedropt) ik dacht 5 min later ja ik drop alles maar en had nog 3 kaartjes over. Na 20-30 min sloeg die opeens in. Stond in de badkamer achter mijn moeder en zei mam ik ga naar boven. Ik begon zo hard te gaan dat ik om 12:15 vrienden ging bellen om te zeggen dat ik zo veel van ze hield en ik de beste Pille ooit had. Zo heb ik ongeveer 8 vrienden gebeld tot 2 uur. Om 2:15 ongeveer zag ik opeens een kikker uit het dak komen. Ik schrok me dood dat ik het ook wel vet vond zo bleven er kikkers komen zebra kikkers en groene. Zo begon ik allerlei dingen te zien. Rond 3:30 zag ik opeens mensen voor mijn raam staan met een auto en ze sigaretten roken. (Ik sliep op de 3e verdieping dus was eigenlijk onmogelijk maar de haluzinaties waren zo realistisch) toen hun sigaret op was staken ze op eens hun arm door het raam en begon balletjes te gooien. Ik was zo super bang dat ik mijn moeder belde dat ze direct naar boven moest komen dat ik weg wilde. Toen ze eenmaal boven was deed ze het licht aan en waren ze weg. Ik liep met mijn moeder mee en zag allerlei mieren en muizen op de grond lopen. Toen ik eenmaal bij hun kamer was ging ik bij hun slapen. Ze zei zie je het nu nog steeds toen het licht aan stond ik zei nee. Ze deed het licht uit ik lag daar en zei mam ik zie ze toch ik denk dat ik contact met geesten kan maken. Ze zei doe maar je ogen dicht en ga slapen. Op een of andere manier vond ik het toch vet en bleef kijken zo zag ik 5 mensen waar van 3 ouderen en 2 kinderen toen ik keek begonnen ze te zwaaien dus ik zwaaide terug ik vond ze zo aardig dus begonnen ze te wijzen toen zag ik er nog meer en zwaaide ze allemaal. Rond 5:30 stond er een vrouw voor het bed te wijzen dat ik het bed uit moest omdat zei daar wou liggen. Ik ging met mijn handen een Sneek gevoel laten zien. En toch wou ze dat ik weg ging. Ik bleef smeken en mocht uit eindelijk blijven liggen. Toen ik goed keek zag ik een vrouw bij me vader liggen en bij me moeder lagen allemaal kinderen. Een klein meisje van 5 ongeveer ging lachen en ik vond het zo lief enz dat ik terug lachte. Toen ik naar de deur keek die stond een klein beetje open zag ik elke keer weer iemand binnen komen. Uit eindelijk heel vet getript enzo. Om 6:00 uur ging opeens me wekker me vader zei wat is dat ik zeg is me wekker ik moet er uit voor school maar ik was zo ver weg dat ik nog steeds fucking actief was en zo me bed uit sprong ik zeg ik heb zin in school. Uiteindelijk gedoucht enz keihard aan t trippe. Rond 7:45 bij me moeder op de bank ik zeg zo mam zie je dat nou niet ik zie allemaal tekste op de muur ze zei nee lieverd ik zie dat niet omdat je misschien wel contact met geesten kan maken. Me moeder zei je hebt wel grote pupillen ik zei oh dat is wel raar. Om 8:15 liep ik naar de bus was het haluzineren wel minder geworden en zag een half lichaam in de bus. Uiteindelijk op school niet echt iets meer maar mensen zagen wel dat ik niet had geslapen enzo. Ik gebruik medicijnen concerta waar ik waarschijnlijk door ging haluzineren. Op de beschrijving stond ook bij bijwerkingen je kunt dingen gaan zien en horen die er niet zijn. Dus me ma dacht dat ik niet had gebruikt maar dat het daar door komt. (Waren 260 mg. En ben 15 jaar oud dus wel jong maar was een hele vette trip) Dit was mijn trip report."