Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je zegt dat "hij" altijd zegt dat ze niks kunne vinden in zijn bloed. Ga zelf naar het ziekenhuis en probeer informatie te winnen. Ik denk als je met een beetje goed verhaal aan komt dat je die informatie wel loskrijgt. Goodluck"
"Ik word allemaal beetje depri hier van dat gepraat over wat is slechter en welke shit er allemaal verneukt word. Straks wil ik geen drugs meer en dat zou niet leuk zijn"
"Re: Drugs gebruik Haha, nou hij krimpt alleen als ik onder invloed ben van sos. De volgende dag gaat ie weer naar normale stand "gelukkig" Maare, ik heb het de laatste tijd wat minder gedaan en het bevalt me best goed. bedankt voor de reply's en de info's"
"Yoo, im back Ik heb alles vdaag een beetje rustig doorgelezen, Here i comes ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Het smoken tijdens et rijen is bullshit dat je et niet meer kan, stap maar is in en ik zal et late zien. Ik ben verminderd met de sos, en een beetje met smoken. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is Shemano, Greets Shady"
"Yo, Ik hoor van best veel mensen dat ik ongezond bezig ben. Maar de meeste mensen die het zeggen hebben geen tot weinig verstand van drugs, daarom graag jullie mening. Ik werk als koerier dus ik blow eigenlijk de hele dag door, ik denk dat ik eindig met 6 ofzo op een dag. Met alcahol drink ik doordeweeks nooit maar op vrijdag en zaterdag drink ik ongeveer 50 - 70euro op Verder gebruik ik niet elke week maar tog bijna wel elk weekend 1gram sos ongeveer. Ik zou graag wille wete of ik bove het gemiddelde zit zegmaar. Alvast bedankt. Shady"
"Re: Drugs gebruik Nou ik blow eigenlijk om rustig te blijven, als ik dit niet doe dan word ik "para". ik rij sochtends om 7 aan en kom om 5 weer terug op de zaak dus blowen zal ik waarschijnlijk wel blijven doen. Ik zit het meeste met de alcahol en sos. omdat mijn vrienden het bij 30euro houden en ik eindig meestal met 20 flessen jupiler en diverse glazen malibu, wodka, boswandeling enzo. graag wil ik weten of sos op wekelijke basis echt schadelijk is. P.S. Waarom krimpt me pik van cocaine?"
"Re: Drugs gebruik nou para bedoel ik met onrustig, achtervolgingswaan, geen normaal gesprek kunne voeren etc etc"
"Re: Drugs gebruik Nuchter genieten gaat wel, maar het duurt langer voordat je aan het genieten bent. En trouwens als je stoned / zat / doorgesnoven bent lijken de mensen ook veel interessanter, ik ben niet echt een prater snappie"