Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Sweet_Shadow zei: Oftewel: voortaan zelf kruiden inslaan en absinthe maken, veel voordeliger Klik om te vergroten... ik ben zelf niet zo'n computergenie en kan het zo snel niet vinden, maar weet iemand dan hoeveel ik van elk kruid zou moeten toevoegen als ik het geheel zelf wil aanschaffen zonder bijkomstigheid van een kit??"