Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neveneffecten zijn ook veel te wijten aan slechte synthese van de mephedrone. Zorg er dus altijd voor dat je je mephedrone zo zuiver mogelijk aankoopt. Geen commerciële namen voor mephedrone zoals de 'charge' zakjes die op de 'legale'-markt ziet verschijnen. koop het altijd bij een chemische leverancier die je een CAS nummer kan geven en specifieke informatie betreffende het product. bij informatie bedoel ik dan zeker niet het gebruik, maar gewoonweg de zuiverheid, uitzicht. De prijs voor mephedrone ligt ook niet hoog, dus laat je niet afzetten."
"Idem hier... ik ben wel klaar met mephedrone, mij iets te vaatvernauwend om het maar zo te noemen... Methylone daarentegen is echt een van mijn favorieten ,is ook wat subtieler dan mdma...minder katergevoel ook(is mijn ervaring iig).. Klik om te vergroten... Ja, ik geef je gelijk i.v.m. beide chemicaliën! Mepedrone is een leuk stofje, maar er kunnen gewoon sneller complicaties optreden dan bij andere meer bekende stoffen, en dat is het mij niet waard. Methylone is een superstofje waarbij ik helemaal geen negatieve ervaringen kan over zeggen. Heeft me telkens goed geholpen op een feestje!"
"Bewild zei: ok, bedankt voor de reacties ! Heeft er trouwens ook al ervaring met 5-meo-DALT, want ik heb er al wat over opgezocht op erowid, maar het is nog een vrij nieuwe stof en er was niet zoveel over te vinden, maar de effecten leken mij zeer aangenaam. Klik om te vergroten... Over de effecten kan ik je niet veel vertellen, omdat ik het zelf nog niet geprobeerd heb. Mijn chemicaliën leverancier heeft het wel, en zoveel andere dingen, en is voor 100mg net geen blauw katoenen briefje... Laat je dus niet afzetten, het kost in verhouding niets!"
"Ik heb de recente nieuwe RC's nog niet uitgetest. Maar mijn vertrouwde leverancier (geen dealer btw) heeft deze producten ook nog niet aangekocht. MDAI is een vervangmiddel voor MDMA nadat methylone verboden werd. Methylone en andere RC's zijn tot m'n beschikking, maar m'n drang om de meeste RC's eens uit te proberen zal me er toch eens toe leiden om deze 'nieuwere' uit te proberen, zodra ze in stock zijn."
"Deep Blue zei: Scopolamine zei: Methylone is -voor mij- een zeer goede vervanger voor MDMA, soms zelfs beter. Je staat er namelijk minder 'strak' van dan bij MDMA, maar je hebt wel alle gevoelens die gepaard gaan met MDMA. Methylone is namelijk maar een beta-ketone van MDMA. Klik om te vergroten... Methylone wordt qua gevoel vaak vergeleken met MDMA, maar heeft het ook een 'psychedelisch' kantje zoals MDMA? Klik om te vergroten... Een grote hoeveelheid methylone zorgt niet meteen voor wat visuele effecten zoals een hogere dosis MDMA zou doen, maar toch zal je merken dat je zicht ,onder invloed van methylone, duidelijker (en misschien zelfs wel [zéér licht] 'kleurrijker' wordt; intensere kleuren-). Methylone geeft je hetzelfde gevoel dan MDMA, -maar voor mij- niet het 'STRAK' staan van MDMA... Zie het als MDMA met een chill kantje... Hiermee bedoel ik dan geen 'opgetrokken schouders, handen die gespannen/gevuist staan... achja, je begrijpt me wel Mehylone Zorgt zelfs voor een heftigere afgaven van serotonine (klein percentage, maar toch), waardoor het geluk-zalig (extase-) gevoel net dat tikkeltje hoger is... Geweldig stofje als je het mij vraagt.."
"Bewild zei: Uit alle reactie's hier komt methylone echt wel naar voor als een zeer intressant en leuk stofje , ik denk dat ik dat binnekort maar eens ga proberen dan ! Maar nu eerst focussen op de herexamens ! Klik om te vergroten... hou je wel bij witte methylone...! De bruine is verontreinigd, en valt niet te zuiveren.. Ik heb van een goedkopere leverancier een week terug drie gram gekocht(om te kijken waarom hij goedkoper was) , en elke gram apart proberen te zuiver (ijskoude droge-aceton wash; isopropylalcohol her-kristallisatie, en A/B extractie); geen enkele methode lukt. Het is dus goed gesynthetiseerd of slecht, geen tussenweg! Vraag er dus steeds achter bij je leverancier wat de zuiverheid is, en het uiterlijk van het product..."
"westergas zei: Sublimo zei: Ik heb eigenlijk nooit een "kater" of rare afkick van mephedrone. Klik om te vergroten... Weet je wat het is denk ik...je koopt een kristalachtig poeder van een-of-andere RC site en gaat er vanuit dat dit de "echte" mephedrone is. Als je dat (zoals ik) niet laat testen...wat neem je dan precies?? Misschien had ik wel stiekum naphyrone of iets anders vaags.... Klik om te vergroten... De mephedrone komt van een chemisch bedrijf -waar ik de naam niet van kan noemen-, en waarbij ik een 'vertrouwensband' heb bij de één van de sales-managers. Indien ik er om vraag krijg ik de HPLC gegevens van de stoffen erbij, en er worden meerdere batches van chemicaliën getest, waaruit de beste wordt gekozen. (Dankzij de vertrouwensband krijg ik zelfs de HPLC's van de slechte batches ook door, om aan te tonen dat ze veel willen verbeteren aan hun eigen producten.) Een kater-gevoel is bij DEZE 4-MMC niet aanwezig. maar ik kan niet uitsluiten dat andere personen onzuiverheden in hun 4-MMC zouden kunnen terugvinden."
"Bewild zei: Ok bedankt voor de tip ! Klik om te vergroten... Graag gedaan hoor.. Moest er wat zijn, ik ben er wel een tijdje... :P"
"Bewild zei: * JWH-018 * JWH-019 New * JWH-073 * JWH-081 * JWH-200 * JWH-250 * CP47,497(C * AM 694 New Klik om te vergroten... Al deze 'THC-nabootsende RC's' zijn om te roken... Je lost gewoon wat van de kristallen op in een paar milliliter alcohol en doet deze vloeistof in een kleine spray (vb. neusspray van bij de apotheker). Vervolgens een medium (iets wat plantenmateriaal, gemakkelijk aan te kopen op ebay; de betere kruidenierszaak) bespuiten met je vooraf uitgerekende dosis/1spray. en je 'Spice' is klaar voor gebruik... ik heb nog ergens wel een link voor de JWH-chemicals, hoe precies; en stap per stap; een juiste, rookbare, hoeveelheid te maken. K'zal m eens zoeken op mn HDD..."
"MDPV werd sowieso al afgeraden door verschillende RC site's zelf omdat ze zich verantwoordelijk voelden voor hun particulieren... Maar natuurlijk heb je dan ook weer andere die van dit 'tekort aan aanbod' profiteren, en een bekend-schadelijk middel gaan verdelen onder de personen die het uiteindelijk toch willen proberen; omdat personen die IETS krijgen van deze leveranciers gaan rond-bazuinen dat het super-spul is... Ik heb super-veel interesse voor chemicaliën, en zeker RC's; maar bij nader opzoekingswerk te verrichten, weet elke )persoon dat dit middel slecht was... Report willen soms niet uitwijzen; check chemische analyse documenten enz, die geven accurate informatie weer."