Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weegschaaltje is al besteld, moet um nu alleen nog ontvangen Weet iemand trouwens hoe ik bommetjes maak van vloeitjes ? Zodat ze niet te groot zijn en er geen risico bestaat dat het blijft hangen of iets. Thxx"
"Hallo iedereen Zostraks had ik dus rond half 8 een halfje genomen en me bro een hele want hij had het wel vaker gedaan. Ikzelf heb alleen ervaring met speed. Het waren rode hartjes, ongeveer 125-150 mg. We zouden naar paar vrienden gaan chille enzv. en een van hun had ook 2 van diezelfde pillen gehad. Na een halfuur begon die bij me bro in te slaan en later ging hij zich beetje slecht voelen, want hij had het koud en werd beetje misselijk. Bij mezelf had ik niks geen effect. We hebben hem naar huis gebracht en heeft hij me nog anderhalve pil gegeven voor mij en mn vriend. Heb toen nog een hele genomen en mn vriend een halve. Weer terug gegaan en na een uur voelde ik nog steeds niets. Ik had rond 5 uur nog geblowed (weet niet of dat het anders maakt ?). Vrienden zeiden wel dat ik iets grotere pupillen had en dat zag ik zelf ook, maar ik voelde zelf totaal niks, was ook aardig stil. Soms had ik wel het gevoel dat me ogen wijd open stonden maar niks geen effecten verder. Ik moest ook gewoon gapen omdat ik moe werd. Ben toen rond 11 uur ook maar naar huis gegaan met iemand die ook weg ging en nu zit ik thuis beetje tv kijken, maar niet met het gevoel dat ik iets ervaren heb van hoe het eigenlijk zou horen te gaan en dat had ik met speed wel. Me bro had ze gehaald en zei erbij dat het wel goede waren. Ook waren ze getest.. Heb dus nog niet echt het XTC effect gehad voor mijn gevoel. Kan iemand mij vertellen waarom ik zowat niks voelde ? laterr J"
"Nee helemaal niks, zou ik miss teveel geblowd hebben deze week ? Want dat was toch wel elke dag"
"Hallo iedereen, Onlangs ben ik aan een grammetje kristallen gekomen en ik vroeg me af; is dit normaal wat je ongeveer krijgt als een gr. ? Heb nog nooit eerder kristallen gedaan maar weet wel hoe ik het moet doseren etc maar miss heeft iemand nog tips? Wel ervaring met pillen, laatste x tijdens qlimax was echt geweldig en ben van plan om tijdens hardbass weer goed te spacen Alvast bedanktt!"
"Chris Pontius zei: Erm.. weeg het? Schaaltje kost geen drol en je hebt er altijd profijt van. Het ziet er niet als veel uit in ieder geval. Klik om te vergroten... Ok ok enig idee waar ik die kan halen? & Is het handig om het fijn te stampen voordat ik het in een vloeitje vouw of in een cap douw ? Thanks"
"Sublimo zei: Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. Klik om te vergroten... Ben van plan morge f langs het testcentrum te gaan na school, weetje of het daar ook gewogen kan worden ? Anders toch maar f zon weegschaaltje aanschaffen"
"Sublimo zei: Scantraxx zei: Sublimo zei: Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. Klik om te vergroten... Ben van plan morge f langs het testcentrum te gaan na school, weetje of het daar ook gewogen kan worden ? Anders toch maar f zon weegschaaltje aanschaffen Klik om te vergroten... Ik denk niet dat ze daar voor jou gaan wegen hoor. :P Klik om te vergroten... Nja ik ga het laten testen en ik dacht miss als ik dan toch langskom als klant kunnen ze het ook wel f op de weegschaal leggen"
"Tomaat zei: Sublimo zei: Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. Klik om te vergroten... Eerste reactie is altijd: pff ik lig erop Tweede reactie: hmmz misschien valt het wel mee Reactie tijdens het verdelen van de dosis: Klik om te vergroten... Zal waars wel aan mij liggen, maar wat bedoel je preciess? haha"
"Haha ok zon manier :P Vandaag trouwens naar 't testcentrum geweest en het laten testen, met als conclusie dat er mdma inzit, ze hadden geen weegschaaltje dus kga er maar een aanschaffen anders gaat 't waars niet goedkomen met doseren :P"
"Ik had wel wat gegeten, maar niet echt heel veel en verder heb ik ook niks anders gebruikt. Verder had ik ook niet echt het gevoel dat ik water moest drinken omdat ik droog begon te staan, want zo hard ging ook niet. Vergeleken met speed, daar krijg ik dat juist wel van. Maar het zou inderdaad wel te maken kunnen hebben met wat jij zegt dat ik iets te gefocust was op het XTC effect. Denk dat dat ook komt omdat ik verder nergens door werd afgeleid en daardoor automatisch aan de inslag dacht. De situatie waarin we het deden was ook niet helemaal een van de beste om het voor de 1ste x te doen, maarja volgende keer beter. Me bro vertelde me net trouwens dat hij helemaal wous was gegaan van die ene pil, dus aan de pillen ligt het waarschijnlijk niet."